annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

het geluid niet meer regelen via decorder

Topic gestart op: 23-01-21 18h58

Antwoorden: 6 antwoorden

snevelken
Gewaardeerd verkenner

het geluid niet meer regelen via decorder

OPGELOST

Hallokes, 

Sinds vandaag kan ik het geluid niet meer regelen via de afstandsbediening van de decorder. ook de optie om het geluid uit te zetten werkt niet op de afstands bediening. Heb al in de instellingen gekeken maar niets gevonden of niet goed gezocht ;-). Ook loopt de decorder regelmatig vast en als ik hem opstart moet ik dit dikwijls 2 keer doen omdat ik de melding krijgt dat er geen signaal zou zijn.

Wie weet wat ik er kan aan doen voor ik naar de klantendienst bel?

Groetjes Dirk

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

@snevelken 

Zoals gezegd eerst de batterijen vervangen

Heb sinds een week of zo een nieuwe TV.  Dit is de procedure met de afstandsbediening van de decoder

  • Home
  • Instellingen
  • Technisch
  • Systeem
  • Afstandsbediening instellen
  • Uw afstandsbediening instellen
  • Volgende
  • Volgende

Dan instructies volgen.  Je zult wat knoppen moeten indrikken en  ingedrukt houden, maar dat zie je wel

Mijn geheugen zegt - maar ik kan ook een stap of zo verkeerd zitten ( 

1 en 3 gedurende 5 sec indrukken, ....., een code ingeven, .... dan de knop om het geluid te onderbreken ingedrukt houden en pas loslaten als het volume van de TV uitgaat

Indien  je te rap bent kun je de wizzard herstarten - ben er ook een paar keer doorgeweest tot ik het goed deed

 

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Gregory
Wijze
Wijze

@snevelken 

Zoals gezegd eerst de batterijen vervangen

Heb sinds een week of zo een nieuwe TV.  Dit is de procedure met de afstandsbediening van de decoder

  • Home
  • Instellingen
  • Technisch
  • Systeem
  • Afstandsbediening instellen
  • Uw afstandsbediening instellen
  • Volgende
  • Volgende

Dan instructies volgen.  Je zult wat knoppen moeten indrikken en  ingedrukt houden, maar dat zie je wel

Mijn geheugen zegt - maar ik kan ook een stap of zo verkeerd zitten ( 

1 en 3 gedurende 5 sec indrukken, ....., een code ingeven, .... dan de knop om het geluid te onderbreken ingedrukt houden en pas loslaten als het volume van de TV uitgaat

Indien  je te rap bent kun je de wizzard herstarten - ben er ook een paar keer doorgeweest tot ik het goed deed

 

 

 

0 pluimen
snevelken
Gewaardeerd verkenner

Hartelijk dank voor de oplossing aan te reiken, het geluid kan terug geregeld worden. Nog niet volledig zoals vroeger want nu komt het rechts bovenaan en vroeger kwam het links in beeld en kon ik de tv zo hard zetten als ik wilde en nu is het tot een bepaald volume. 

Groetjes Dirk

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@snevelken  schreef:

Hartelijk dank voor de oplossing aan te reiken, het geluid kan terug geregeld worden. Nog niet volledig zoals vroeger want nu komt het rechts bovenaan en vroeger kwam het links in beeld en kon ik de tv zo hard zetten als ik wilde en nu is het tot een bepaald volume. 

Groetjes Dirk


@snevelken 

Wat me eigenaardig lijkt is dat het nu rechts bovenaan komt ipv vroeger links.  Het is de TV die dit bepaalt, en niet de afstandsbediening van de decoder.

Wat het volume betreft zou ik de procedure nog eens herhalen en verifieren dat het merk van de TV goed staat (je kunt dit veranderen) vooraleer je met de knoppen gaat spelen (1, 3), code en geluid uit indrukken en pas loslaten als de klank weg is

 

0 pluimen
snevelken
Gewaardeerd verkenner

Het is inderdaad raar de afstandsbediening van de tv wordt hier enkel gebruikt als we de chromecast hebben gebruikt en dit was nu niet aan de orde. Zal er van de week nog eens naar kijken .

Dirk

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen