Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-11-19 16h48
Antwoorden: 1 antwoord
Sinds laatse update begin november 2019 zijn vlaamse radiostations verdwenen. De internet lijst 'Je digitale tv-kanalen en radiozenders in vlaanderen' komt niet overeen met mijn zenderlijst, vb kanaal 901 zou radio 1 moeten zijn, ik heb een of andere duitse zender. Kreeg onbevredigend antwoord van helpdesk (5000). Ik overweeg ernstig om voor TV, Internet en mijn GSM telefoons van provider te veranderen.
Kan iemand mij helpen?
Sinds laatse update begin november 2019 zijn vlaamse radiostations verdwenen. De internet lijst 'Je digitale tv-kanalen en radiozenders in vlaanderen' komt niet overeen met mijn zenderlijst, vb kanaal 901 zou radio 1 moeten zijn, ik heb een of andere duitse zender. Kreeg onbevredigend antwoord van helpdesk (5000). Ik overweeg ernstig om voor TV, Internet en mijn GSM telefoons van provider te veranderen.
Kan iemand mij helpen?
Ugh @GVDB,
De radiozenders in Vlaanderen gaan inderdaad verdwenen van ons aanbod. Dit gebeurt omdat Telenet zijn analoog signaal gaat afschaffen. Je hebt wel andere mogelijkheid om naar de radio te luisteren :
1. De Orange radio app, je kan deze op je tv casten via Chromecast
2. Je kan ook direct op de websites van deze radiozenders gaan en via deze weg de radio spelen. Dit direct via je Smart TV.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |