annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wanneer de tv app voor de google chromecast tv

Topic gestart op: 03-10-24 09h00

Antwoorden: 13 antwoorden

rafsch
Ervaren verkenner

wanneer de tv app voor de google chromecast tv

Waaneer gaat orange de tv app eens toelaten om op de google chromecast met tv te installeren

bij telenet werkte dit prima en ik vind het maar niks om altijd te streamen via de smartphone

ik gebruik deze altijd in de slaapkamer , in de living heb ik de tv box

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
rafsch
Ervaren verkenner

https://community.orange.be/t5/Tv/Orange-TV-Plus-app-op-Google-TV/m-p/155066/page/2

ik denk dat ik het goed lees maar het kan niet geinstalleerd worden op een google chromecast met tv (de witte met afstandsbediening)

ik kan wel streamen vanaf de smartphone maar dat is niet de bedoeling

bij telenet kon ik destijds de app downloaden in de play store en installeren op de chromcast en kon je alles doen juist hetzelfde als op de tv box

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@rafsch  wij gebruiken hem wel rechtstreeks.

Dus moet je ergens overheen kijken.

Onze Chromecast steekt achterin de tv, en er zit een kleine witte

afstandbediening bij. Daar werk je mee via je tv.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
rafsch
Ervaren verkenner

ik kan zonder de smartphone enkel vtmgo en vrtmax bekijken maar geen opgenomen programma's terug kijken 

ik heb ook de witte die achter in de tv steekt met de kleine afstandsbediening maar kan de app niet op dit toestel installeren 

Klembord01.jpg

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@rafsch  sorry hoor,

hier doet hij alles perfect ook wat in onze lijst staat wat we aanduiden in onze lijst.

Wil jij @ voor mijn naam zetten dan zien we sneller je vragen?

Verwijder de Chromecast eens en je app op je GSM.

Installeer dan de app opnieuw en sluit de Chrome opniew even aan.

En kijk deze eens?

https://www.samsung.com/nl/samsung-and-you/hoe-verbind-je-Google-Chromecast-met-je-Android-telefoon/

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen