Tips & Tricks

Totem en de Super Users hebben in deze categorie alle tips & tricks verzameld die je leven makkelijker zullen maken! Wil je weten hoe je jouw internetverbinding kan optimaliseren of hoe je jouw tv en telefoon het beste kan configureren? Het is deze kant op!

Lancer un sujet

Discussions

Voir plus
  • Ongewenste multimedia aankopen

Hallo iedereen, Het komt al eens voor dat iemand op zijn factuur multimedia aankopen ziet verschijnen die hem niets zeggen. Jammer genoeg is het systeem om zulke aankopen te valideren op zijn minst "voor verbetering vatbaar" te noemen. In de praktijk is het heel eenvoudig om u, rechtstreeks op het i

Article

• 

Tips & Tricks van de Community

3.1K

0

0

• Mobiele data gebruik / verbruik

Tegenwoordig gebruiken steeds en steeds meer mensen hun mobiele data. Het aantal Gb's in je abonnement is dan ook steeds en steeds meer geworden. Het gebruik van je mobiele data is dan ook steeds belangrijker geworden en zeker voor diegene die vaak op reis moeten voor het werk maar ook voor de mense

Article

• 

633

0

0

• Hoe analyseer ik mijn factuur?

Ugh allemaal, Totem merkt dat jullie veel vragen hebben over onze facturatie. Gelukkig hebben de geesten een filmpje gemaakt waarin wordt uitgelegd hoe je je factuur in detail kunt analyseren en waar je die details kunt vinden! De financiële geesten waken over u! Totem

Article

• 

1.6K

0

0

• Je nummer overdragen

Hoi iedereen ! Ik heb gemerkt dat jullie vragen hebben over abonnementsoverdrachten. Het leek me leuk om dit even te verduidelijken, altijd handig 🙂 Wat is een verzoek tot overdracht van een abonnement? Je doet een aanvraag voor abonnementsoverdracht wanneer je jouw abonnement wil overdragen aan ee

Article

• 

3.6K

0

0

• privé gegevens

Hierbij ook een topic in verband met de privé gegevens want deze zijn toch belangrijk. Lees hier eens alles na om je eigen persoonlijke privacy te beschermen: https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/Privé-gegevens-openbaar-zetten/td-p/101523

Article

• 

365

0

0

0

• Hoe weet ik zeker dat Orange mijn betaling ontvangen heeft?

Hoi iedereen ! Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ondervind dat het niet altijd gemakkelijk is om te weten wat je moet doen als je vragen hebt over een betaling. Je zult me vertellen dat het genoeg is om de klantendienst te bellen, maar wil je echt je telefoon opnemen? 🤔 Persoonlijk, niet

Article

• 

4.5K

0

0

• Gebruik van Mesh Wifi

Hierbij heb ik een topic gemaakt over het gebruik en de installatie van het Mesh Wifi systeem. Dit systeem wordt toch steeds meer en meer toegepast door de meeste om hun wifi dekking beter te krijgen en te maken. Daarom heb ik hierover een topic toegewijd die je kan helpen bij de installatie ervan.

Article

• 

1.2K

0

0

• Hoe configureer je uw voicemail? Enkele tips !

Voor al wie een vraag heeft over zijn voicemail en hoe die te configureren: Hier kan je de belangrijkste info vinden. Ook het onderwerp Visual Voicemail wordt er besproken en uitgelegd. Wat wel belangrijk is om weten: het is met de GO abonnementen niet meer mogelijk om uw voicemail helemaal te desac

Article

• 

5K

0

0

• Uw toestel (smartphone of tablet) configureren voor Orange

Hoi beste Triber Hier dan nog een tip voor iedereen die al eens een probleem heeft gehad of nog steeds heeft met de instellingen van zijn/haar smartphone of tablet. Orange heeft een online tool alwaar je simpelweg uw toestel moet opsnorren en dan gewoon de richtlijnen volgen die daar aangegeven zijn

Article

• 

818

0

0

• Telefonische oplichting !

Ugh allemaal ! Totem merkt dat er meer oplichtingen gebeuren op basis van frauduleuze telefoonnummers! Antwoord zeker niet op dergelijke oproepen of sms-berichten, vooral als het nummer niet bekend is! @Mimo236 heeft een heel interessante artikel hierover geschreven. Totem vertaalt het even voor jou

Article

• 

1.4K

0

0

Meilleurs membres de la communauté

Voir plus
  • Super User

• 

11.3K Messages

11.3K