Apprenti pisteur
•
2 messages
Slecht verbinding mobiel netwerk 4G/5G
Al 2 weken heb ik zeer slecht bereik met mijn 4G/5G.
Voor de duidelijkheid, ik woon midden in Antwerpen en heb voorheen geen enkel probleem hiermee gehad.
Telkens als ik de klantendienst bel hierover, word ik in de wacht gezet of doorverbonden naar de technische dienst die me hier ook niet bij kan helpen.
Een medewerker van Orange heeft al eens mijn internet gereset, maar dat heeft helemaal niet gewerkt.
Wat is hier nu voor de oplossing als geen enkele Orange-medewerker mij netjes telefonisch kan verder helpen?
Gregory
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 2 ans
Zou eens met een ander toestel testen op dezelfde plaats. Kan aan je telefoon liggen
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 2 ans
@Gregory zou dat ook niet aan de streek kunnen liggen?
Hier is er nog eentje; https://community.orange.be/t5/Netwerk-en-Veiligheid/Slecht-wifi-bereik-of-niets-en-nu-meer-en-meer-problemen-met/m-p/149333
Voor @rfgieskes is deze,
1
rfgieskes
Apprenti pisteur
•
2 messages
il y a 2 ans
Het is zeer ondermaats en heb hier voor midden augustus nooit problemen mee gehad, zelfde locatie, zelfde gsm. Het is pas de laatste 2 tot 3 weken dat ik deze problemen ondervind. Ik heb een iPhone 13, dus aan het toestel ligt het zeker niet.
1
0
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 2 ans
Ik ben het eens met @Gregory , het is niet omdat een toestel altijd perfect gewerkt heeft dat dit niet kan veranderen.
Daarom de vraag om eens met een ander toestel te testen.
Omgekeerd ook, heb je met uw eigen foon die problemen enkel thuis of heb je ergens anders wel goede ontvangst? Wanneer je op alle andere locaties wel goede, normale werking hebt dan zal het inderdaad niet aan uw foon liggen. Maar je mag dat niet klakkeloos aannemen, je moet dat effectief testen.
0