Ik heb een go light formule met 8GB data per maand. Ik ben momenteel in het buitenland (Alderney) en heb die 8GB opgebruikt. Daarom activeerde ik eergisteren de optie "data reload 15GB", maar hen ondertussen nog steeds geen enkele byte gekregen: in de app verschijnt bij mijn verbruik wel de gewone 8
Vraag
•
Buiten bundel
24
1
0
İk wil mijn
Vraag
•
In het buitenland
33
3
0
Al de ganse namiddag tot nu toe (ben nu met TN verbonden) maar ook de vorige dag willekeurig werkt het internet via GSM niet. Onderbrekingen van minimum 15min of langer. Regio Zemst - Hofstade - Elewijt.
Vraag
•
.Netwerk
34
1
0
De website van een klant van me, heuvelsven.be, wordt momenteel nog als onveilig beschouwd via het mobiele netwerk van Orange. Vermoedelijk is de aanleiding dat de domeinnaam was komen te vervallen (niet tijdig verlengd), waardoor ook het SSL certificaat niet meer geldig was. Enkele dagen geleden is
Vraag
•
.Netwerk
37
3
0
Ik gebruik een Orange Surf Extra kaart in een 4G-router op een offgrid locatie. Die krijgt momenteel een 10.x.x.x WAN-adres binnen. Ik zou graag een publiek IPv4-adres zonder CGNAT willen om zo de stream van mijn camera's op die locatie te kunnen bereiken. Is er een mogelijkheid om een publiek IP ad
Vraag
•
Surf Extra Card
30
2
0
Officiële oplossing
Ik ben heel blij met orange alleen is soms de wifi wat minder
Aankondiging
•
5G
35
1
Bericht ontvangen van 8888. Gratis bericht van Happy Apps S.L.: u bent ingeschreven voor de Dienst van 360 VR Tube weekly aan 4.99 euro/week. Om te stoppen: sso.orange.com/selfcare_obe, bel 080011739 of antwoord STOP of e-mail naar be@happy-apps.net. Krijg het bericht elke week. Er gaat nergens geld
Vraag
•
.Netwerk
66
1
0
Hoe vervang je een Go light abonnement door een Orange Mobile Medium aan 17 euro ipv 23 euro ( volgens app)
Vraag
•
Gebruik
56
3
Momenteel heb ik het snelste internet van Orange thuis, al jaren. Behoudens op een koude winteravond heb ik eigenlijk altijd zo goed als de topsnelheid: 980Mbps download en stabiel. Sinds Telenet gestart is met zijn IPTV ontvangers valt het me echt op dat de snelheid als een pudding in elkaar zakt a
Vraag
•
5G
62
3