Kellyke201080's profile

2 Messages

Gerifurbisd gsm en herstelling wanpraktijken

Onze iphone 15 kreef in juni  op het scherm overhit, gsm werkte nog amper. Naar de shop geweest gingen ze herstellen. 7 augustus was hij klaar. Heb hier 242 euro voor moeten betalen want de dienst zei valschade wat niet waar is. Maar we wilden de gsm gewoon terug omdat we hier maandelijks voor af betalen. 2 weken later scherm terug kapot. Gsm terug opgestuurd.  Prijs voor een nieuwe gsm 574 euro kreeg ik als antwoord.
Hieronder de mail die ik gestuurd heb: 
 Op 7/08/2026 is de gsm pas hersteld geweest. (ZWARTE IPHONE 15) Op jullie herstellingspapier staat er 3 maand garantie! 
Ik heb hier 274 euro voor betaald. Ik ga hier geen geld meer voor betalen. En wens een nieuwe gerifurbisd iphone 15 van jullie. 
Ik ga hier ook mee verder via de ombudsdienst. Dit zijn wanpraktijken! 
Ik betaal de gsm maandelijks af aan orange.  En ga geen 574 euro betalen terwijl jullie de gsm niet goed hersteld hebben. 

Nu krijg ik een mail terug dat het waterschade zou zijn.. ja komaan e..  proberen er onderuit te komen.

Zo veel jaren al klant!! En nu dit moeten meemaken!!! We moeten nog 18 maanden betalen voor die iphone!!! 

2 Messages

Het degoutantste van al: de iPhone 15 zou zelfs waterproof zijn!!!

Super User

• 

11.4K Messages

@Kellyke201080 

Weet dat hier enkel klanten zijn en geen klantendienst of medewerkers van Orange. 

Daarnaast heb ik dit ook al eens gehad en ik zal je exact vertellen hoe de vork in de steel zit. 

Het is een iPhone en ja gekocht bij Orange. Maar Orange stuurt het naar een officiële Apple reseller voor de herstelling daar staat Orange volledig buiten van. Zij bekijken aan de hand van sensoren en punten en dingen hoe de schade is ontstaan. Van daaruit doen ze hun ding en is het opgelost. Zij bepalen ook of je een ander toestel recht op hebt of niet , dus als ze zeggen nee is niet te maken tja dan is dat jammer maar helaas. 

Dus om het kort te zeggen Orange heeft hier geen zeggenschap in. 

Wil je verder gaan naar de ombudsdienst dat kan of je het wint denk ik niet en ik zou de klantendienst eens bellen de 5000 of een persoonlijk bericht via Facebook. Hier gaan ze niet antwoorden. 

Meilleurs membres de la communauté

Voir plus
  • Super User

• 

11.4K Messages

11.4K

• Super User

• 

8.1K Messages

8.1K

• Super User

•