Toestellen and instellingen

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • resultaat onbekend

hey, ik heb nog een oude herlaadkaart van het vroegere mobistar. elk jaar krijg ik een bericht dat ik binnen de maand moet herladen of mijn nummer wordt geannuleerd. vandaag heb ik in de spar een ticket gekocht om voor 15 euro te herladen. na het ingeven van de code en het verzenden/bellen komt er n

Vraag

• 

Abonnement op afbetaling

18

0

0

• Klantenservice

De refurbished gsm nog altijd niet uitgekomen De mails ook niet de mevrouw zei tegen me dat er op de site stond 6 dagen levertijd Dit is geen waar De gsm had er al moeten zijn Zie hun site dat kan toch niet ??

Vraag

• 

Bestelling

39

1

0

• Refurbished

Een refurbished telefoon gekocht via de site en geen factuur gekregen noch bevestigings mail wel geld af van de rekening 8 mensen aan de lijn gehad niemand weet waar het naar toe is of waar de gsm is kan toch niet ?

Vraag

• 

Bestelling

21

1

• Pukcode

Ik was mijn pincode kwijt, maar vond de pukcode. Het lukte niet om te kopiëren, dus heb ik ze genoteerd. Maar ik heb een cijfer verkeerd genoteerd, en na alle pogingen om een nieuwe pincode te krijgen kan ik nu niks meer. Moet ik mij nu een nieuwe sim kaart bestellen?

Vraag

• 

Gebruik

18

1

0

• Niet correcte levering.

Heb een nieuwe gsm besteld XIAOMI 17T Pro (daarbij werd op de site van Orange vermeld dat er een gratis Redmi pad ter waarde van 199,99€ werd bijgeleverd). Vandaag werd de gsm geleverd, abonnement werd reeds aangepast, doch géén enkel spoor van Redmi pad te bespeuren, geen brief met uitleg, niets. D

Vraag

• 

Promo

27

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Nieuwe SIM nog steeds niet aktief

Heb een nieuwe SIMkaart (prepaid) met behoud nummer (geen provider overgang). 2 x in de winkel heeft de verkoper een aanvraag ingediend, nu zijn we meer dan 14 dagen verder nog steeds geen hoe of wat van Orange. Volgens de verkoper merk je aan de oude SIM dat als het signaal wegvalt je de nieuwe pas

Vraag

• 

Bestelling

40

1

0

• Gerifurbisd gsm en herstelling wanpraktijken

Onze iphone 15 kreef in juni op het scherm overhit, gsm werkte nog amper. Naar de shop geweest gingen ze herstellen. 7 augustus was hij klaar. Heb hier 242 euro voor moeten betalen want de dienst zei valschade wat niet waar is. Maar we wilden de gsm gewoon terug omdat we hier maandelijks voor af bet

Aankondiging

• 

Abonnement op afbetaling

58

3

• Problemen met bellen

Ik heb al een maand problemen met het bellen. Ik val vaak weg bij de andere partij, waardoor ze mij niet meer kunnen horen. Ik heb al verschillende zaken uitgevoerd om het probleem te verhelpen: verschillende functies in Iphone aangepast nieuwe simkaart laten steken Iphone geüpdatetHet probleem blij

Vraag

• 

Configuratie

33

1

0

• Iphone 18 pro max

Vanaf wanneer zullen de acties van de iphone 18 pro max online komen? Wanneer kunnen we die dan bestellen?

Aankondiging

• 

Bestelling

440

1

0

• Voicemail uitschakelen en visual voicemail

Als nieuwe abonnee bij Orange zijn mijn echtgenote en ik over het algemeen tevreden van ons nieuwe netwerk. We vinden het beiden echter bijzonder jammer dat Orange als enige Belgische operator niet de mogelijkheid heeft aan haar klanten om de voicemail volledig uit te schakelen. Ik las via dit forum

Vraag

• 

Configuratie

59

1

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.4K Berichten

11.4K

• Super User