Beste Orange moderators / Tribe community, Ik zou heel graag jullie hulp willen inschakelen voor een specifiek dossier. Een tijdje geleden is mijn oude mobiele nummer definitief afgesloten bij Orange. De quarantaineperiode van 6 maanden is inmiddels voorbij, maar het nummer is momenteel nog steeds v
Vraag
•
Gebruik
8
1
0
Ik heb 2 GSM abonnementen onder hetzelfde klantnr. In de My Orange app van 1 toestel kan ik alle produkten beheren, in het ander toestel kan ik dit niet. Spijtig genoeg is gebeurt dit op het verkeerde toestel. In de Orange shop konden ze dit niet verhelpen. Ik heb de app al verwijderd en terug geïns
Vraag
•
Gebruik
20
1
0
Ik heb de laatste tijd vaak momenten waar het internet uitvalt bij mij op kantoor. Dit duurt elke keer 5 à 10 minuten en is heel frustrerend. Dus ik probeer dit op te lossen door te bellen naar een van deze nummers Echter lukt dit niet en komt er altijd direct "gesprek mislukt" op, terwijl ik wel ge
Vraag
•
Buiten bundel
10
1
0
Beste heb 14juli een telefoon besteld bij jullie en heb hier over nog geen verdere informatie gekregen over de verzending en zijn 2 dagen verder. Mvg Oriana v
Vraag
•
Restwaarde
9
1
0
ik heb geen lijn !!! Ik heb al mijn facturen betaald maar was in buitenland .
Vraag
•
Gebruik
22
2
0
Geaccepteerde oplossing
Kan ik een esim van Orange gebruiken en installeren op mijn Samsung smartwatch? Ik krijg steeds een foutmelding bij het installeren.
Vraag
•
E-sim
31
1
0
Hoe vraag ik een nieuwe sim kaart aan aangezien dit niet via de klantenzone lukt ?
Vraag
•
Bestelling
26
1
0
Van sim naar esim overschakelen, hoe moeilijk kan het zijn dacht ik. Het kan via de app van orange, wat kan er mis gaan? Wel, alles. Ik kreeg geen qr-code, ik kon niet meer bellen, sms-en, geen mobiel internet meer. Een eerste telefoontje naar 5000, met de gebruikelijke antwoorden: wij kijken het na
Vraag
•
E-sim
54
2
0
Goede morgen, Ik heb een probleem als ik gewoon wil bellen. Ik heb bereik en mijn 5G werkt, maar er is geen verbinding. Ik kan naar niemand bellen en niemand kan mij bereiken. Mvg, Elise
Vraag
•
Gebruik
59
2
0
Beste Ik heb mij lid gemaakt bij jullie provider en had de keuze gemaakt om mij aan te melden via E-sim maar mijn toestel is te oud voor. Is het mogelijk om een simkaart te ontvangen met behouden van nummer ? Mvg Nele Christiaens
Vraag
•
E-sim
33
1
0