NCS8820's profile

6 Messages

Samsung Galaxy S24 Ultra & Samsung watch ultra 2025 esim

Hallo, Ik heb sinds deze week mijn nieuwe watch ultra (2025 versie).

Ik werk ook met een e-sim in mijn S24 ultra. Nu lukt het mij niet om de watch op het abonnement te zetten die mijn telefoon gebruikt.

Als ik in de Wearable app naar Mobiele abonnementen ga dan krijg ik telkens de melding:

Orange B biedt geen mobiele abonnementen voor horloges aan.

Foutcode: -1

Heeft iemand ervaring met dit probleem? 

Ik heb de watch al gereset in de hoop dat dat de oplossing ging zijn maar helaas.

Chef chaman

• 

8.2K Messages

@NCS8820  goedemiddag,

je kan best naar een shop gaan of even opbellen.

Dan ben je zeker ervan.

6 Messages

Zowel naar de shop geweest als de technische dienst gebeld en niemand die kan helpen. 

De persoon in de shop in Brugge (Sint-kruis) had precies niet veel zin meer want zijn kennis ging niet zo ver en hij wou ook geen QR aanmaken en afdrukken.

De persoon van de technische dienst had er ook geen kennis van en bij het navragen via een chat zeiden ze dat het niet mogelijk was. 

Raar want hier op het forum staan nochthans berichten van personen die het wel werkend gekregen hebben zelfs met oudere toestellen.

Ik vraag mij dan af of deze mensen wel op hun plaats zitten als ze er geen kennis van hebben... 

Chef chaman

• 

8.2K Messages

@NCS8820  Goedenavond, dit is echt niet fijn om te lezen! 

Blijkbaar heb je echt veel pech. Je kan dat wel doorgeven dat je niet tevreden bent over de hulp.

Ook kan je misschien een FB Messenger berichtje doen

wie weet kan die je helpen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium 

En hebben die berichten je niet kunen helpen?

Fijne avond.

6 Messages

https://community.orange.be/nl_NL/conversations/netwerk/esim-installatie-op-smartwatch-galaxy-5-pro-gekoppeld-aan-een-samsung-galaxy-s23/6847fec3168e5500c4eadacd

Dit is dus het topic waar ik het over had. Daar lees je duidelijk dat het bij hem wel gelukt is met de hulp die hij wel kreeg.

Chef chaman

• 

8.2K Messages

@NCS8820  jammer, is al even geleden wist dat zelfs niet meer.

Ik persoonlijk kan echt niets voor je betekenen in dit geval. 

Ik heb het doorgegeven, hoop dat je morgen een berichtje krijgt. 

Fijne avond.

6 Messages

Ondertussen nog geen antwoord gekregen via messenger. 

Chef chaman

• 

8.2K Messages

@NCS8820  goedemiddag,

via die weg kan het even duren anders stuur je er nog een ze

moeten wakker worden!

6 Messages

Dit begint echt schandalig lang te duren om geholpen te worden. Ik begin sterk te twijfelen om over te stappen. Ben bijna 8 jaar tevreden geweest van Orange tot nu!

Onbekwaam persooneel in de winkels, onbekwaam personeel bij de technische dienst en een messenger gesprek dat totaal niets uithaalt want ze antwoorden zelfs niet. Waar moet ik dan nog heen? De bewijzen zijn er dat het werkt maar de werknemers die ik aangesproken heb zijn gewoon te incompetent om mijn probleem op te lossen.

Orange "thank you"...

Dit forum is ook iets wat er is omdat ze er gewoon niet wakker van liggen zolang je je rekeningen betaald!

Ja ik ben gefrustreerd!

Meilleurs membres de la communauté

Voir plus
  • Super User

• 

11.3K Messages

11.3K

• Super User

• 

8K Messages

8K

• Super User