7 Messages
Ik ben zinnens om een 'mobile medium' abonnement aan te schaffen, maar ik heb gelezen dat er bij de 1ste factuur altijd een meerprijs gaat zijn, de prijs van de abonnementsperiode en de prijs van de periode die er tussen ligt. Zou iemand mij een richtprijs kunnen geven dat ik op zou kunnen uitkomen bij het 1ste factuur?
Is dit veel over de prijs van het abonnement heen?
Want ik heb nog eens een abonnement gehad en toen was het 17 euro voor het abonnement. Ik heb dit abonnement toen heel kort gehad van 30 augustus tot 17 september en heb toen 17,19 euro betaald.
Daarom dat ik mij afvraag wat ik zoal kan verwachten.
Question
•
mis à jour
92
5
0
Solution acceptée
Pletse
+44 plus
Apprenti pisteur
•
Hey @tara1 ,
Niemand kan op deze vraag antwoorden. Waarom niet? Dit is 100% afhankelijk van wanneer je nummer actief wordt en wanneer de facturatiecyclus ten einde komt.
Ik zal het proberen uitleggen:
Wanneer je voor een abonnement betaalt, dan betaal je voor de komende maand.
Voorbeeld: je factuur wordt opgemaakt op 25 juli, op deze factuur zul je betalen voor de periode van 25 juli t.e.m. 24 augustus, de maand die komt dus.
In geval van een nieuwe klant:
Voorbeeld: je dienst/abonnement wordt actief op 23 juli maar de factuur wordt pas op 25 juli opgemaakt. Je bent dus al 2 dagen aan het "verbruiken" zonder te moeten betalen. Hoe zal de factuur er dan uitzien? Zoals hierboven beschreven zul je voor een volledige maand betalen maar daar komen de 2 dagen die je al verbruikt hebt ook bovenop.
Hoe langer het duurt voor je je eerste factuur krijgt, hoe hoger deze kan zijn. In sommige gevallen duurt het bijna 30 dagen voor je de eerste factuur krijgt. Je betaalt dan voor 30 dagen die reeds verbruikt zijn en voor de komende maand. In dit geval een dubbele factuur dus.
Dit noemen ze een pro-rata factuur. Dit is al heel wat jaren in gebruik bij alle providers.
Dus, afhankelijk van hoe snel je je factuur krijgt, zal deze hoog of een normaal tarief zijn. Echter betaal je per dag, dus geen € teveel.
0
Josette
+56 plus
Chef chaman
•
@tara1 een goedemorgen,
Je betaalt ook de vaste maandelijkse kosten van je abonnement voor de komende maand.
Succes.
0
tara1
Dus in het geval van 18 euro wordt het dan 26 euro?
0
0
Josette
+56 plus
Chef chaman
•
@tara1 Volgens mij wel.
Ben anders even naar nr 5000.
0
0
Tinneke2
+50 plus
Chef guérisseur
•
@tara1 Je kan altijd u bevragen telefonisch naar het nummer 5000 dan ben je zeker en kunnen ze uw gegevens er bij halen en weet je direct wat je moet betalen . Of naar je lokale winkel in de buurt gaan . Want wij kennen je gegevens niet en hier mag je dat ook niet vrijgeven , want dat is privé
Hiermee verder geholpen te hebben . Ook hangt het af welk abonnement je echt wil . Of je recht heb op sociale tarief enz….daar houden ze allemaal rekening mee . En inderdaad dat is maandelijks te betalen zoals je de uitleg al gelezen hebt .
fijne groeten tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
(Modifié)
0