Na stopzetting orange internet en tv, zijn mijn 4 go plus abonnementen ineens gestegen naar €28,39, zijnde €25,00 + €3,39 multiproductvoordeel???? Gebeld met klantendienst om uitleg en gezegd dat dit een fout moet zijn. mijn go plus abo zijn sinds 2012! actief. Mevrouw van klantendienst kon mij alle
Vraag
•
Abonnement
37
1
0
Officiële oplossing
Beste, ik vroeg een daily travel pass aan, maar bij aankomst in Zwitserland is die niet geactiveerd. In de plaatse is de travel data control limiet bereikt. Wat liep mis?
Vraag
•
In het buitenland
45
1
0
Officiële oplossing
Ik kan niet bellen vanuit Duitsland naar België en ik heb alles geprobeerd
Vraag
•
Abonnement
37
1
0
Hallo iedereen, Ik zit namelijk met een specifiek SMS-probleem op mijn Orange-lijn waar ik zelf niet uit kom. Ik ontvang sinds kort geen geautomatiseerde verificatie-SMS'en (A2P / OTP-codes) meer van buitenlandse mobiele applicaties (specifiek Turkse apps zoals de Passo-app en de Fenerbahçe-app). He
Vraag
•
Oproepen & SMS
29
2
0
Officiële oplossing
Ik ben nu Go Light (Orange Mobile Small) maar zou willen overstappen naar Tempo. Ik zou graag m'n tel.nr. behouden. Maar blijkbaar kan ik dat enkel via klantendienst doen?
Vraag
•
Herlaadkaart
48
4
0
Vraag
•
Abonnement
69
1
0
Hallo, Ik heb tot nu toe steeds manueel herlaad om data bij te krijgen. Vandaag kocht ik echter de orange mobile small aangekocht. Nu zie ik dat er 'nog 9 dagen' staat, ipv 30 dagen. Hoe komt dit? Alvast bedankt. Groetjes, Thomas
Vraag
•
Abonnement
34
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, ik ben in Bulgarije en ik kan mijn telefoonlijn niet gebruiken. Ik kan niemand bereiken. Kunt u me alstublieft helpen? Ik kan geen berichten versturen.
Vraag
•
Speciale nummers (Premium)
73
3