Profil de mespee

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

mardi 20 juillet 2021 19:59

VR tube. Kosten buiten abonnement

Ongevraagd heb ik ineens een abonnement op de dienst 360 VR tube , kostprijs 4,99 euro per week . Ik weet niet hoe ze mijn gsm nummer gelinkt hebben aan dat abonnement . De hamvraag is hoe geraak ik er vanaf ? Op internet geen informatie te vinden .  Een sms zegt dat we **bleep** moeten bellen om abonnement te schorsen: hoe kan ik weten dat dit een betrouwbaar nummer is en geen phising ? Dank alvast voor hulp 

Pisteur expérimenté

 • 

10  messages

il y a 4 ans

Normaal kan je via de orange app, tarieven en diensten, opties beheren, multimedia aankopen uitschakelen. Lukt denk ik ook via de klantenzone of klantendienst (nummer 5000)

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 4 ans

@mespee  

Vermoedelijk heb je ergens een app gedownload en die in gebruik genomen waar er een abonnement aan gelinkt is aan dit soort malafide apps. Het is helaas een veel voorkomend iets zonder dat een klant het eigenlijk weet. Het enige wat je kan doen is meestal een sms versturen ( die ook nog eens geld kost ) naar een nummer met het woord STOP. 

Ik heb de app al terug gevonden op Google als ook op IOS maar er staat niks bij van kosten. 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.another_dimension_apps.vrtube&hl=nl&gl=US

https://apps.apple.com/be/app/vr-tube-360-3d-video/id1126650962?l=nl

Kan je eens zeggen of je toevallig deze week of eerder geleden een bepaalde app in gebruik genomen hebt? 

Pisteur expérimenté

 • 

16  messages

Heb het ook zitten, laatste maanden geen nieuwe apps geïnstalleerd... Gebeld met Orange en multimedia aankopen voorlopig geblokkeerd. Maar dit zou toch niet nodig moeten zijn. Orange zou misschien toch kunnen nachecken wanneer en hoe deze aankoop is ontstaan? Mensen die multimedia aankopen gebruiken om bijvoorbeeld busvervoer of parkeerkosten te betalen hebben dit wel nodig...

 

Éclaireur novice

 • 

1  message(s)

il y a 4 ans

heb dit ook meegemaakt. Ik vermoed dat het gekomen is door per ongeluk op iets geklikt te hebben terwijl ik een item  van de VRT bekeek (VR Tube!!!)

Heb een e-mail gestuurd om dit stop te zetten met de mededeling dat dit wanpraktijken zijn. heb wel direct sms ontvangen dat het abonnement werd stopgezet.

 
 

Pisteur expérimenté

 • 

16  messages

Waar heb je deze mail naartoe gezonden aub?

Chef guérisseur

 • 

210  messages

Hallo @KingcClash

Probeer eens be.support@content-trend.com.

https://be-nl.360vrtube.mobi/account/unsubscribe

Groetjes,

Mustafa

Pisteur expérimenté

 • 

16  messages

Bedankt, okay!

Loading...