3 Messages
Hallo, mijn naam is Cristea en ik heb een onaangename ervaring gehad met de winkel aan de Kapelestraat 37 in Oostende. Op 14 maart 2026 heb ik via een abonnement een Xiaomi Redmi Note 15 Pro gekocht, zonder de benodigde informatie te ontvangen. Ik had een telefoon met meer GB besteld. Thuis heb ik de doos opengemaakt en de telefoon uitgepakt om de apps te bekijken en te controleren of ze overeenkwamen met wat ik had besteld, maar het was niet wat ik verwachtte. Ik ben teleurgesteld over mijn aankoop. Ik heb eerder Samsung-telefoons gebruikt en ben daar tevreden over. Op 16 maart 2026 ben ik naar de winkel gegaan om de telefoon te ruilen en de aankoop te annuleren voor een ander model, een Samsung. Dit werd echter zonder uitleg geweigerd, met de opmerking dat de doos al open was. Mijn vraag is: als ik de doos niet had geopend en de telefoon kapot of in een ongeschikte staat had aangetroffen, zou het dan nog steeds mijn schuld zijn geweest? Ik ben naar de winkel gegaan en de verkoper vertelde me dat ik de doos niet had mogen openen. Waarom moest ik dan iets kopen zonder de verpakking te openen en zonder het recht om het te retourneren? Waar blijven de rechten van de koper?
Question
•
mis à jour
115
2
0
Solution officielle
Gregory
+56 plus
Super User
•
Voor zover ik kan zien
Dus heeft de verkoper gelijk.
(Modifié)
0
0
Cristi
Kan iemand mij helpen dit vervelende incident op te lossen? Met wie moet ik contact opnemen? De verkoper in deze winkel heeft mij namelijk zonder uitleg en zonder de mogelijkheid tot wederwoord te bieden geweigerd. En dat terwijl mijn hele familie al minstens 10 jaar trouwe klant is!0
0