Profiel van TheProfessorBE

Apprenti pisteur

 • 

2 Berichten

Overdracht van Telenet naar Orange - grote kafkaiaanse toestanden

Dag Forum,

Een cry for help, want ik geraak er met Orange zelf niet meer uit.

Wij zijn van telenet overgestapt naar Orange, met internet en 3 mobiele nummers. De eerste activatie gebeurde op 18/12, de twee andere nummers op 21/12. Internet is geactiveerd op 21/12. Maar nu komt het:

 

De twee nummers die zijn geactiveerd op 21/12 werken nog steeds niet. Ik heb al 11x naar de klantendienst gebeld, en ben zelf al 2x opgebeld geweest om aan dit probleem te werken. Het probleem is al 5x geëscaleerd naar de dienst voor hoge prioriteit, maar nog steeds geen oplossing. Het voorlaatste advies dat ik kreeg van de Orange dienst is dat we voor die twee nummers een nieuw abonnement moesten aanvragen bij Telenet, alvorens wij naar Orange kunnen overstappen. Ik ben al officieel gewaarschuwd geweest (whatever that means), er is mij de les gespeld dat het mijn schuld is (hoewel de 10 andere medewerkers zeiden dat het probleem bij orange ligt en ik daar niks aan kon doen), er is mij op kinderlijke toon verteld dat Orange en Telenet niet hetzelfde bedrijf zijn (no **bleep**). 

In een telefoon naar Telenet klantendienst kreeg ik te horen dat zij nog niets hadden ontvangen qua opzeg van onze telenet diensten. Internet, TV, vaste telefoon - die waren allemaal nog actief, hoewel de sales personen van Orange me hadden verzekerd dat dit via de easy switch methode helemaal voor mij zou worden geregeld.

Dit is allemaal toch wat onacceptabel in mijn opzicht. Ik kan gerust even wachten en begrijpen dat er issues zijn, maar ik wil gewoon klant worden...

Dit bericht hier om hopelijk iemand te pakken te krijgen die mijn probleem effectief kan oplossen, in plaats van te zeggen dat ze het escaleren en dat het dan hopelijk wel in orde gaat komen. Ik bereid me alvast voor op gezeik qua facturatie, want ik zie geen manier waarop dit smooth geregeld wordt qua overname.

Anyways, ik hoop dat hier iemand iemand kan pingen om ons verder te helpen. Ik begin al dik spijt te hebben van de overstap.

 

-- 

een misnoegde nieuwe klant

Geen reacties!
Loading...