Profil de Dni

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

vendredi 13 novembre 2020 17:15

Familielid

Hoe kan ik een familielid een geschenk doorgeven

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@Dni  dan zal je de procedure moeten volgen die aangegeven staat op de website. Zal je de link geven:

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/familie-voordelen

Je zal letterlijk iemand op je factuur moeten hebben staan en die wordt automatisch familie of je dient stappen te ondernemen om iemand familie te maken. De facturen blijven uiteraard gescheiden dus moest je iemand als 'familie' toevoegen dan komen jullie niet samen op de factuur.

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

@patrick2 mijn vraag is hoe je iemand van uw familie die ik reeds toegevoegd heb een cadeautje  kan doorgeven. Ik heb dus al iemand toegevoegd, maar vind niet hoe ik mijn gekregen cadeau van Orange kan doorgeven. Help

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Dni  je zou dat moeten kunnen doen met de My Orange app daarmee zou je dat door kunnen geven. Heb net eens even gezien in mijn app want heb twee nummers maar ik zie niet hoe je iets kan overdragen. Nu heb ik geen GB meer open staan dus heb geen cadeau meer om over te zetten maar dan moet ik dat nog eens testen bij de volgende gratis data bundel die ik krijg. Anders kijk je zelf eens even in je eigen app dus de app openen --- Orange thank you aan tikken --- dan onderaan naar Familie. Kijk eens of je daar iets ziet staan van je gekregen gratis data over te zetten naar je familie nummer. 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Dni 

Het zou kunnen dat mijn info intussen achterhaald is, maar voor zover ik het gevolgd heb kun je momenteel enkel extra gekregen GB (verjaardag, actie, ...) doorgeven aan Orange Familie.

Dus niet de GB die in uw abo zitten en ook geen andere kadookes dan GB

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Cdt24801  inderdaad enkel de gekregen GB als cadeau. Maar heb net eens gezien maar ik heb geen meer open staan dus ik kan niks over geven naar mijn tweede nummer. 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@patrick2 

Je zou die extra 5GB die we allemaal gekregen hebben kunnen doorgeven ...

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 5 ans

@Dni  goedenavond.

Voor jou

Tagnieuw.jpg

Op je vraag kan je hier lezen gaan:

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/Family-Badge/m-p/80333

Helpt dat niet kom dan even terug succes.

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

@Josette bedankt josette, maar dit beantwoird mijn vraag niet. Mijn vraag is hoe je iemand van uw familie die ik reeds toegevoegd heb een cadeautje  kan doorgeven. Ik heb dus al iemand toegevoegd, maar vind niet hoe ik mijn gekregen cadeau van Orange kan doorgeven. Help

Pisteur confirmé

• 

9  messages

il y a 5 ans

Interessant topic, want ook ik probeer al anderhalve week om mijn 5GB door te geven aan mijn dochter.  

Alleen slaag ik er in de eerste plaats al zolang niet in om een familie te maken met mijn dochter. 

We zijn beiden prepaid, dus moeten we de familie via SMS maken.  We hebben de instructies al langs beide kanten geprobeerd maw.  Ik heb al een familie gemaakt, maar dan kan zij de mijne niet joinen.  En ook omgekeerd, als zij er een maakt, dan kan ik de hare niet joinen (en ja, ik heb eerst mijn familie verlaten via QUIT).
Ik ben al te rade geweest bij support op messenger, maar daar hebben ze me ook alleen maar kunnen zeggen dat ze het niet snappen en gaan doorgeven (een week geleden...).

De melding die mijn dochter kreeg na de JOIN FAMILY was: Orange Thank You info.  Je kan je momenteel niet aansluiten bij een Orange Thank You familie.  Meer info op xxxxxxx.   (Noot: effectief xxxxxxxx !)

Door de procedure om te keren en te proberen aan te sluiten bij haar (nieuw) aangemaakte familie, kreeg ik foutmelding: Orange Thank You info.  De persoon waarmee je een Orange Thank You familie wenst te vormen komt niet in aanmerking voor het programma of is geen Orange-klant.

Ik kan je verzekeren dat wij allebei al minstens 4 jaar Orange klant zijn en in het verleden al beide genoten hebben van het Thank You programma, dus ik snap niet waarom dit nu plots niet zou werken.

Raar genoeg heb ik die 5GB nu al zolang in mijn app (vervalt binnen 2 dagen), en zij nog altijd niks.  Elke klant ging dat toch krijgen ? Het kon inderdaad tot 10 dagen duren, maar die zijn ondertussen toch al voorbij ?
Daarmee juist dat ik mijn 5GB aan haar wou schenken, maar daarvoor moet je eerst een familie hebben.  Zoals ik zei, mijn geschenk vervalt binnen 2 dagen en ik ben nog geen stap verder.  Ondanks geduld, herproberen en hulp gevraagd op Messenger.

Misschien kunnen jullie helpen of de juiste bron aanspreken om een verklaring voor mijn probleem te vinden ?

Mvg,
Jeany

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Jeany  wij kunnen hier jammer genoeg niks aan doen en hier is ook niemand van Orange , wel te verstaan een medewerker , die mee leest. Wij zijn allemaal klant bij Orange en proberen de mensen op weg te helpen en of een oplossing te bieden. 

De Orange family badge en de verkregen GB door geven is voor ons ook nieuw en wij hebben ook geen idee waarom je geen familie kan aanmaken. Zelfde geldt ook voor het doorgeven van de verkregen data , daar hebben wij ook geen idee van hoe dat precies werkt en wat we precies moeten doen. 

Moest ik extra GB krijgen zal ik die test zelf nog doen aangezien ik twee nummers heb op mijn account dus dat kan ik wel testen. 

Hier heb je nog wat extra info die ik je kan geven :

https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-facturen/hoe-voeg-ik-iemand-toe-aan-mijn-orange-thank-you-familie

Pisteur confirmé

• 

9  messages

@patrick2 Bedankt voor je antwoord, ook al kun je me niet helpen.

Die link die je gaf is exact de procedure die ik uitgeprobeerd heb.  In de afgelopen week al tientallen keren herlezen om te zien of ik iets over het hoofd zag.   
De mogelijke redenen daar vermeld waarom het niet zou kunnen lukken, zijn allemaal ok of niet van toepassing bij ons.

Niks aan te doen buiten hopen dat het vanzelf goed komt.  En blijven doorvragen via Messenger.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Jeany 

Inderdaad geen fijne lectuur, wat hier in uw posts te lezen staat ...

Ik zou inderdaad blijven posten via messenger en er de link naar deze thread aan toevoegen. Hiermee kan je staven dat je al echt alles hebt geprobeerd. Want als de link weldra vervalt, sta je daar te blinken. Blijven doorgaan en aandringen dat men voor u de vervaltermijn verlengt gewoonweg omdat het onmogelijk was om het door te geven.

Pisteur confirmé

• 

9  messages

@Cdt24801 Dank je.  Het zotste is nog dat ik verleden week haar Tempo Giga nog heb moeten bijladen omdat de geldigheid van haar maanddata teneinde was, en ik er nog niet in geslaagd was om haar mijn data cadeau te doen.

Ik koos bewust maar voor 10€ (= slechts 750MB data ipv de gebruikelijke 4GB bij een herlaadbeurt van 15€).  In de overtuiging dat ofwel mijn 5GB, ofwel de gratis 5GB van Orange ondertussen wel bij haar zou geraken.
Mijn GB vervallen morgen, dus dat is al een verloren zaak (ik ga ze principieel niet voor mezelf accepteren).  Ik mag hopen dat haar gratis 5GB alsnoch toekomen, anders mag ik opnieuw betalen als haar 750MB op is... terwijl half België gratis mag surfen.

@Dni Mijn dochter is zopas vertrokken naar haar kotadres, dus die zie ik de hele week niet meer terug.  Ik denk trouwens niet dat ze zich in de shop met dergelijke problemen bezig houden ?  Ik ben eerlijk gezegd nog nooit in een shop geweest, tot nu toe heb ik alles online kunnen doen.  Wij hebben enkel een mobiele herlaadkaart van Orange, geen andere producten.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Jeany  de shop medewerkers zijn er ook voor om een klant te ondersteunen en te helpen. Het zal niet enkel een klantendienst zijn of een Webcare team of een Tribe. Je kan gewoon naar een shop toe gaan want die zijn en blijven open in deze tijden. Je kan dan kiezen om er heen te gaan en bij eventuele drukte te wachten of je kan online al een afspraak maken zodat je bij eventuele drukte niet hoeft te wachten. 

In een shop kunnen ze dit soort dingen ook op hun manier nakijken en testen om te zien of het lukt. Ook daar krijgen ze de instructies door wat men moet doen om een klant verder te helpen. 

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

il y a 5 ans

@Totem @patrick2 @Cdt24801 @KristienL @Josette @Hierbij wil ik jullie bedanken voor jullie inspanningen om mijn probleem te helpen oplossen. Hopelijk krijgt uiteindelijk ook@Jeany haar oplossing. Misschien toch eens bij een orangeshop langsgaan met beide smartphones. 

Loading...