Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Pre orderen Iphone

Hey Weet iemand vanaf welke datum in septemeber het mogelijk is om de iphone 18 pro (max) te pre-orderen bij Orange? Elk jaar ben ik altijd net te laat, is er een manier om je eerder aan te melden?

Vraag

• 

Orange Telephone

14

0

0

• Officiële oplossing

Abbonement opzeggen en Prepaid kaart in de plaats

Hey Klopt het dat je jouw abbonement kan opzeggen en dan kan overschakelen naar een pre-paidkaart met behoud van jouw nummer?

Vraag

• 

Orange Telephone

37

2

0

• eSIM badge

Hey! Het is al een dag sinds het activeren van mijn eSIM, maar ik heb nog geen nieuwe Orange Thank You badge gekregen. Is dit normaal of moet ik iets nog doen?

Vraag

• 

App My Orange

39

1

0

• Orange thank you cadeaus

Goedemorgen, Ik kreeg een sms van orange dat er een cadeau op me wacht. Ik ga direct naar de app en zie dat ik 2 cadeaus heb. Wanneer ik daarop klik kan ik geen cadeaus zien? Is er iets mis met de app? Waarom kan ik geen cadeaus kiezen? Alvast bedankt, Anneleen

Vraag

• 

App My Orange

37

1

0

• Ivm online aanvragen sim kaart

Hey, Mijn zoon is zijn gsm gestolen .vorige week hebben we gebeld om zijn nummer te blokkeren. Kwa vervoer is het moeilijk om in de orangeshop te geraken .kan ik online hetzelfde nummer en simkaart aanvragen . Mvg valerie

Vraag

• 

Orange Telephone

24

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Telefoon Tip

Zijn er manieren om op goedkope manier nieuwste telefoons te kopen?

Vraag

• 

Tips & Tricks

66

2

0

Privé naar zaak overzetten

Hallo Ik zou graag mijn bestaande gsmabonnement naar mijn zaak overzetten zodat ik die kosten kan inbrengen in mijn zaak. Hoe moet ik dat doen zonder een dag zonder telefoon te zitten? Groetjes Xana

Vraag

• 

Orange Telephone

31

1

0

• Cadeau orange

Ik heb mijn laatste 2 cadeaus aangevraagd maar niet bezorgd gekregen, nog iemand hier last van ?

Vraag

• 

App My Orange

84

4

• Mobile serenity plus VPN werkt niet?

Hallo iedereen. Elke keer als ik Mobile Serenity plus VPN gebruik, kan ik niet op het internet geraken. Ik zou graag willen weten hoe dit komt. En als er een oplossing is, laat het mij weten a.u.b.

Vraag

• 

Suggestie

53

2

Abbonement terug activeren

Ik heb net mijn factuur betaald maar mijn gsm is afgesloten. Kunnen jullie die nu terig activeren?

Vraag

• 

Orange Telephone

38

1

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K