Profiel van Wobo1

Apprenti pisteur

 • 

3 Berichten

Geen toegang tot MyOrange en klantenzone

Hallo,

Ik heb een internetabonnement Start Fiber zonder televisie en zonder mobiel abonnement.

Allereerst wil ik zeggen dat ik sinds mijn overstap naar Orange geen enkele klachten heb in verband met de diensten, alleen maar positieve opmerkingen dus.

Het enige probleem dat ik heb is dat wanneer ik inlog in de klantenzone, deze volledig leeg is. Mijn diensten, abonnement of facturen zijn hier niet terug te vinden.

Wanneer ik de MyOrange app download krijg ik de melding dat mijn simkaart niet van Orange is en ik dus geen gebruik kan maken van de app.

Zie screenshots in bijlage.

Is dit een aanpassing dat bij Orange zelf moet gebeuren vooraleer ik wel alle info in de klantenzone te zien krijg? Kan ik de MyOrange app gebruiken zonder mobiel abonnement van Orange?

Alvast bedankt.

Wout

2 Bijlagen

Loading...
Loading...