Profiel van w9952

Apprenti pisteur

 • 

2 Berichten

Hoe kan ik toegang tot de klantenzone herstellen ?

Ik heb een paar dagen geleden een mobiel nummer van Orange Love-Duo ( internet + twee mobiele nummers) naar Base verhuisd. Het Love-Duo blijft aktief met internet en een mobiel nummer.

Als ik aanlog op de klantenzone met de gebruikersnaam die bij het Love-Duo abonnement hoort  kom ik op https://e-services.orange.be/nl/invoices terecht met de melding "Je profiel heeft geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. Om te weten wie dit is ga naar mijn profiel - verbruikerprofielen".  Vanaf dan is het onmogelijk gelijk wat te doen, dus ook niet naar verbruikersprofilen te gaan (zie ook https://nl.wikipedia.org/wiki/Catch-22_(logica)).

De Orange Helpdesk ( 5000 ) heeft geen idee hoe dit op te lossen. Misschien jullie wel ?

Geaccepteerde oplossing

Super User

 • 

11.1K Berichten

@w9952 
de klantendienst zal een reset moeten doen van jou klantenzone. Je kan dan opnieuw met je e-mail adres je eigen aanmelden. Anders hebben wij ook niet direct een oplossing wat te doen. 

Super User

 • 

8.1K Berichten

@w9952  goedenavond, 

wat je ook nog kan proberen is via Messenger van FB een bericht doen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Tagnieuw.jpg

 

Super User

 • 

7.2K Berichten

Dat ging ik ook antwoorden, @Josette , maar jij schiet sneller dan mijn schaduw 😋 😎

Loading...