Profil de EliVan

Pisteur confirmé

• 

3  messages

Issues met Orange app

Ik heb al ffkes een probleem met de app. Wanneer ik de tarieven en opties wil bekijken krijg ik steeds een foutmelding. Bij opnieuw installeren vd app lukt het 1x, dan opnieuw niet meer. Iemand een oplossing?

Super User

• 

11.1K  messages

@EliVan  

Welke gsm gebruik je ? 

Pisteur confirmé

• 

3  messages

Iphone 7

Super User

• 

11.1K  messages

@EliVan  

Dan moet je het volgende doen :

* instellingen 

* algemeen

* Iphone opslag

* dan zoek je de My Orange app die in het het lijstje bij de apps staan 

* daar op drukken en dat staat er in het blauw : 'ruim op '

* even wachten en dan staat er installeer app opnieuw. 

* daar ook op drukken 

Dan kan je erna alles afsluiten wat je hebt geopend en dan weer gewoon terug gaan naar de app. Je zou op die manier je cache opruimen van de app. Het kan zijn dat het geen oplossing brengt , heb dit ook al aan de hand gehad. Je kan dan in dat geval de klantendienst bellen of sturen via het Webacre team , Facebook Messenger als je een account hebt. Ze maken dan een dossier en bekijken dat. Blijkbaar is dit iets met de software van Apple zelf omdat ik het een paar keer voor gehad heb. Via de krantenzone is er namelijk geen probleem en ik vermoed dat het aan de IOS 14 ligt die ik erop heb staan. Als ik op een Android toestel dit bekijk zie ik dat probleem namelijk niet. 

Super User

• 

8K  messages

@EliVan  goedemiddag,

van mij krijg je deze:

Tagnieuw.jpg

Succes.

Super User

• 

7.6K  messages

@EliVan 

Als het voor het klikken is op Tarief en Opties weet ik geen oplossing

Als het is als je klikt op Tariefplan Wijzigen en je krijgt daar een fout is het mogelijjk dat je minder dan 30 of 31 dagen geleden je Tariefplan gewijzigd hebt.  Je kunt maar 1 maal per maand van tarief veranderen.  Zolang die maand niet verstreken is krijg je daar een fout.   Ik althans, dit is de tweede keer dat ik dat voorheb en ik denk dat dit de oorzaak is.

Super User

• 

11.1K  messages

@Gregory 

Ik heb dit al een lange tijd voor en heb niks gewijzigd van tariefplan. Ja vorig jaar heb ik één keer gewijzigd naar de Go unlimited omdat deze aan de promotie te krijgen was. Maar daarvoor heb ik in mijn andere Go tarief plan dit al vele malen gezien en dat zonder wijziging. 

Super User

• 

7.6K  messages

@patrick2  schreef:

@Gregory 

Ik heb dit al een lange tijd voor en heb niks gewijzigd van tariefplan. Ja vorig jaar heb ik één keer gewijzigd naar de Go unlimited omdat deze aan de promotie te krijgen was. Maar daarvoor heb ik in mijn andere Go tarief plan dit al vele malen gezien en dat zonder wijziging. 

@patrick2 

Toen ik van Koals naar Go Plus ging had ik het een tijdje, daarna niet meer.

Ben recent van Go Plus naar de Unlimited ( aan 30 EUR, voor 04/01/2021) gegaan, en sedert dan terug een fout.  Afgaande op deze denk ik dat het gedurende een dag of 30 na wijziging is.  Maar ik kan ook verkeerd zijn

Super User

• 

11.1K  messages

@Gregory  

zou perfect kunnen zijn wat je zegt hoor want ik heb daar nooit echt op gelet of je die melding ook krijgt na de wijziging. Heb dus vorig jaar één keer gewijzigd en heb dan niet meer in die tariefwijziging gekeken in de app. 

Als ik nu kijk in de app bij tariefwijziging krijg ik de foutmelding en als ik kijk bij opties beheren krijg ik exact dezelfde foutmelding. En het is al meer dan een maand geleden dat ik de aanpassing heb laten doen want heb die in November gedaan toen de promotie uit kwam. 

Heb even ook de stappen overlopen , die mij toen werden aangeraden bij de klantendienst en net hier gepost maar dat helpt niks. Dus denk dat de compatibiliteit niet correct is met IOS 14. Heb zoals gezegd deze foutmeldingen heel vaak gezien in de app bij de twee functies. 

Deze foutmeldingen krijg ik sinds ik naar de Go formule ben veranderd. Deze zijn dus uitgekomen heb dan veranderd en eigenlijk al vanaf het begin heb ik deze meldingen , heb dat ook gezegd tegen de klantendienst maar daar zeggen ze dat kan toch niet meneer het werkt correct aan onze kant. Heb hem nog gezegd zal aan de IOS versie liggen maar daar kreeg ik geen antwoord op. 

Super User

• 

7.6K  messages

Het blijft gissen, @patrick2  De beide keren dat ik niet in Tariefplan wijzigen kon, had ( en heb nu) geen fout als ik naar de opties ga.  Wait and see - vele oorzaken mogelijk, misschien weten we meer later

Super User

• 

11.1K  messages

@Gregory  

Hopelijk is het snel opgelost want het moet werken. In december zou er ook een update komen is gezegd door @Totem van de My Orange app maar heb die update nog niet gezien helaas. 

Grand Sage

• 

4.1K  messages

@EliVan  schreef:

Ik heb al ffkes een probleem met de app. Wanneer ik de tarieven en opties wil bekijken krijg ik steeds een foutmelding. Bij opnieuw installeren vd app lukt het 1x, dan opnieuw niet meer. Iemand een oplossing?

Ugh allemaal,

Totem heeft de verantwoordelijke van de My Orange app gecontacteerd hiervoor.

Hebben jullie de technische dienst ook al gecontacteerd zodat ze een dossier kunnen opmaken?

Totem's groetjes,

Totem

Super User

• 

11.1K  messages

@Totem  

Ik heb dat toen direct gedaan en ze hadden dan een stappen plan gemaakt. Die stappen heb ik uitgevoerd en bij wonder werkte het wat ik niet verwacht had , dus probleem lag bij de gsm door de cache te legen. Maar zoals ik aan die persoon heb aangegeven heb it probleem al sinds ik naar een Go tarief ben gegaan in het begin al. Dus ik ga er dan van uit oke het is nieuw en aanpassingen er op en er aan en daarbij de IOS 14 is ook nieuw. Maar gisteren heb ik weer gekeken en werkt het weer niet dan krijg je weer die foutmelding. Ik ben al sinds november Go unlimited , sinds de promotie erop kwam , dus aan de tarief wijziging ligt het niet dat is al bijna twee maanden geleden. Hier moet dus dringend naar gekeken worden dat deze fouten eruit zijn. Een app moet werken waar die voor bedoeld is maar die indruk heb ik nu totaal niet. 

Pisteur confirmé

• 

3  messages

Bedankt alvast!

Loading...