Pisteur confirmé
•
3 Berichten
Issues met Orange app
Ik heb al ffkes een probleem met de app. Wanneer ik de tarieven en opties wil bekijken krijg ik steeds een foutmelding. Bij opnieuw installeren vd app lukt het 1x, dan opnieuw niet meer. Iemand een oplossing?

patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@EliVan
Welke gsm gebruik je ?
2
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@EliVan goedemiddag,
van mij krijg je deze:
Succes.
0
0
Gregory
Super User
•
7.7K Berichten
@EliVan
Als het voor het klikken is op Tarief en Opties weet ik geen oplossing
Als het is als je klikt op Tariefplan Wijzigen en je krijgt daar een fout is het mogelijjk dat je minder dan 30 of 31 dagen geleden je Tariefplan gewijzigd hebt. Je kunt maar 1 maal per maand van tarief veranderen. Zolang die maand niet verstreken is krijg je daar een fout. Ik althans, dit is de tweede keer dat ik dat voorheb en ik denk dat dit de oorzaak is.
8
0
Totem
Grand Sage
•
4.1K Berichten
Ugh allemaal,
Totem heeft de verantwoordelijke van de My Orange app gecontacteerd hiervoor.
Hebben jullie de technische dienst ook al gecontacteerd zodat ze een dossier kunnen opmaken?
Totem's groetjes,
Totem
2