Profil de Vicky1

Pisteur expérimenté

 • 

27  messages

jeudi 5 décembre 2019 21:07

My Orange app

Mijn My Orange app werkt meer niet dan wel , ik heb hem al verschillende keren verwijderd en op nieuw geïnstalleerd. Zíjn er mensen met het zelfs te probleem ? Ik vraag mij af of het aan mijn gsm licht of aan Orange .

Guerisseur expérimenté

 • 

708  messages

il y a 6 ans

Hier werkte de MyOrange app ook niet. Dit was een gevolg van een algemene storing vandaag, die begon om 10u en nu zou alles weer normaal zijn.

De laatste tijd is het toch wel veelvuldig en niet alleen bij Orange, maar bij zowat alle operatoren.

Sage

 • 

7.2K  messages

Inderdaad, er is blijkbaar een of andere epidemie uitgebroken .... Homme frustré

Pisteur expérimenté

 • 

27  messages

Mijn dochter die heeft er geen last van dus ik dacht dat aan mijn gsm lag ik was van plan om er een nieuwe voor te kopen wat niet nodig is dank u 

Sage

 • 

7.2K  messages

@Vicky1 

Goed dat we u hierin hebben kunnen helpen Smiley clignant de l'œil

Tribe heeft nog maar eens zijn nut bewezen !!

Pisteur expérimenté

 • 

27  messages

@Cdt24801 Inderdaad anders had ik een nieuwe gsm gekocht dat niet nodige was ja mijn dochter heeft er geen problemen mee en ik wel en ook mijn mails moet ik 5 keer verwijderen die komen zo maar terug zelfs verwijderd ik ze ook uit de prullenbak en nog blijven ze terug keren vandaar dat ik dacht dat het mijn gsm was

Sage

 • 

7.2K  messages

@Vicky1 

Een tip voor in de toekomst: wanneer je twijfelt aan uw gsm, steek uw sim eens eerst in een andere gsm (familie, vrienden, geleend , ...) en kijk dan of er verbetering is. Indien ja, dan scheelt er inderdaad iets aan uw foon. Indien neen, dan ligt het probleem dus aan iets anders: de sim zelf, het netwerk ....

Loading...