Profil de Aiko

Pisteur vétéran

• 

39  messages

My Orange badges

Ik ben nu gisteren aspirant verkenner geworden en op de my Orange app heb ik nog niet de badge "scout" en "verkenner" gekregen.

Is dit normaal dat het even duurt of niet?

Mvg Aiko

4.4K  messages

@Aiko 

Als je hier een beetje zoekt  dan kan je al veel antwoorden vinden op uw vraag.
Je zal geduld moeten hebben zoals de meesten onder ons die op een badge wachten.

succes en het amusement met het "verkennen" hier, als verkenner. 😉

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Idd pas vandaag tribe geworden en kben al meer dan 2 jaar klant. Hebben ze voor tribe geen app ? Of is dat met de orange app makkelijk te vinden

Super User

• 

11.2K  messages

@gunther1717  er is helaas geen app voor de Tribe. Zou makkelijker zijn maar de Tribe ontwikkelt zich nog steeds dus wie weet is het voor de toekomst.

Super User

• 

7.2K  messages

Een oplossing zou zijn om Tribe compatibel te maken met Tapatalk. Maar ik vrees dat zulks er voorlopig niet zal inzitten ...

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Révélation
Ja dat hoop ik ook zou makkelijker zijn

Super User

• 

7.7K  messages

@Aiko  schreef:

Ik ben nu gisteren aspirant verkenner geworden en op de my Orange app heb ik nog niet de badge "scout" en "verkenner" gekregen.

Is dit normaal dat het even duurt of niet?

Mvg Aiko

Het kan even duren @Aiko 

Het kan ook zijn dat je die niet krijgt.  Heb ik ook niet gekregen, en er zijn nog veel anderen in hezelfde geval.  Ik lig er ook niet van wakker

Zou een paar dagen wachten en indien het echt van belang is voor je, kun je het vragen via messenger.

Super User

• 

7.2K  messages

@Gregory 

Er zijn twee redenen dat je één of meerdere OTY badge(s) gelinkt aan Tribe niet krijgt:

1. Je hebt uw gsm nummer niet (of foutief) ingegeven in uw profiel
  2. De prestaties nodig om de badge te verdienen werden volbracht vóór november 2018, de datum dat het systeem OTY badges werd ingevoerd.

Voldoe je aan beide voorwaarden dan heb je recht op de badge en moet je hen eens wakkerschudden met een berichtje.

Pisteur vétéran

• 

39  messages

Ok, bedankt. Ik heb een berichtje gestuurd op messenger 👍

Super User

• 

11.2K  messages

@Aiko  is je probleem al opgelost ? Probeer dan de oplossing te markeren die je het beste geholpen heeft. 

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Bedankt!

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Heb de mijne ook niet gekregen

Loading...