Profil de patrick2

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

dimanche 28 février 2021 19:53

Nieuwe update My Orange app

Heb net een nieuwe update gekregen van de My Orange app. Er zijn een aantal nieuwe dingen die erg belangrijk zijn in de nieuwe update. 

* je ziet vanaf nu je korting op je Go abonnement ( enkel als je een love trio of duo pack hebt of vanaf de Go intense in combinatie met een Go Unlimited of Go intense ) Dus je ziet je multipack voordeel.  

* je producten zijn zichtbaar welke je hebt bij Orange. ( weet nu niet of je dan ook meerdere nummers ziet staan als je meerdere gsm abonnementen hebt ). Tv en internet zijn in ieder geval zichtbaar. Je kan het vinden onder Mijn Producten Beheren. 

Daarnaast zijn er ook weer drie extra Thank You badges bij gekomen :

* goede betaler

* klasse betaler 

* perfecte betaler

Hopelijk zal er meer toegevoegd worden in de My Orange app maar het begin is er al. 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Die goede betalers badges zijn niet nieuwe hé. Die bestonden al langer, maar er was nog niemand in de voorwaarden om ze te behalen.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Ik heb die badges voor nu de aller eerste keer zien staan nog nooit eerder. Heb de update gedaan en de badges staan er in eens tussen. Gisteren waren deze nog niet zichtbaar tussen de badges. 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Even opgesnord: de teller is beginnen lopen op 07 november 2018. Dus ten vroegste december 2020 kan de eerste badge uitgedeeld zijn. Waarschijnlijk zullen er reeds meerdere mensen deze badge verdiend hebben, maar is ze nog niet toegekend. Een bekend fenomeen bij Orange 😉

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Nee niet toegekend hé , ik zie ze nu voor het eerst er tussen dat ze te verdienen zijn. Daarvoor ,dus gisteren keek ik de laatste keer , stonden ze er niet tussen ook niet dat ze te verdienen waren. 

Maar kan zijn @Cdt24801 dat het aan mijn kant ligt dat ik ze dan niet gezien heb. Want heb net gezien bij mijn partner en daar staan ze wel tussen en die heeft de update nog niet gedaan. 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Patrick, In de app niet, maar op de website van Orange staan ze al langer aangekondigd.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Ja daar staan ze wel bij dat klopt Stefaan. 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Cdt24801  klopt als een zwerende vinger.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Patrick, heb net even in de geschiedenis gaan snuisteren: die badges van "goede betaler", daar hebben we reeds over geschreven in augustus vorig jaar ... Toen stonden die reeds op de Orange website ...

Met de opmerking dat er op dat moment nog niemand die kon hebben omdat er nog geen twee jaar voorbij waren sedert de invoering.

Intussen is dat wel het geval en zijn de eerste badges dus verdiend door trouwe klanten. Maar ze zijn nog niet uitgedeeld ... Ze lopen een beetje achter en hebben wat problemen met de badges ... Vernomen via Messenger ...🤔

4.4K  messages

il y a 4 ans

Zoals ik al zei , de app is beter bij elke update 🙂 , nu ik heb die versie 5.4 nog niet zichtbaar op men Samsung toestel , zal wel afwachten zijn eer ik die dan ook krijg.

Groeten,

bigMODDER

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Ik heb ook versie 5.3 op mijn Samsung. Deze dateert van 23 sep 2020 volgens Google Play store ..

Pisteur expérimenté

• 

14  messages

il y a 4 ans

@patrick2 

Haben Sie ein iPhone? Unter Android gibt's noch kein neues Update von der orange App.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Helemaal correct. Ik denk ook dat de versie voor de ei-dinges anders is dan die voor Android.

Pisteur expérimenté

• 

14  messages

Ei-dinges 😂😂😂

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Heiko_42 

Een beetje humor maakt het leven toch wat draaglijker, nietwaar 😁

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Heiko_42  en @Cdt24801  

Ja ik heb zo een ei - dinges 🤣  ( Iphone ) 

Meestal zijn daar de updates eerder op te verkrijgen dan een Android dinges 😛 

Maar wacht even af dan krijg je die update nog wel. 

Pisteur vétéran

• 

49  messages

il y a 4 ans

@patrick2 

Kan je sinds de update ook je vast internetverbruik checken? Zou wel handig zijn met de FUP van 750GB die van kracht is...

Ik heb een Android telefoon dus bij mij is het namelijk nog wachten op een update...

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Niki1991  

Nee helaas dat is iets waar ik ook nog op hoop dat het kan. Maar we zullen geduldig afwachten want de app is de laatste tijd wel goed vooruit gegaan en dat kan enkel en alleen maar beter worden. 

4.4K  messages

il y a 4 ans

Normaal mag er geen verschil zijn , maar inderdaad bij iOS zijn ze sneller met het uitbrengen van App update dan bij Android , maar dit zal wel komen 🙂 geduld.

Groeten,

bigMODDER

4.4K  messages

il y a 4 ans

@Totem 

Wanneer komt versie 5.4 naar Android?

Groeten,

bigMODDER

Pisteur vétéran

• 

49  messages

@Anonymous 

ik heb deze week de vraag gesteld aan het web care team via messenger en ze antwoorden mij dat de uitrol voor Android toestellen volop bezig is. Dus idd nog enkele dagen geduld hebben is de boodschap. 😃

4.4K  messages

il y a 4 ans

Ondertussen nog altijd geen versie 5.4 te zien op Google Play Store , zal vertraging hebben zeker? 

Groeten,

bigMODDER

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Anonymous  

Apple is daarin tegen heel goed met hun updates. Als er iets nieuws is dan zijn die het snelste met de updates. Mijn partner heeft een Huawei gsm , als tweede toestel , en die heeft de update ook nog niet binnen en ik al eventjes. 

4.4K  messages

il y a 4 ans

@patrick2 

Ja klopt maar dit zou eigenlijk niet mogen , zowel App store als Google Play Store zouden even rap moeten zijn met het uitbrengen van app updates.

Groeten,

bigMODDER

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Anonymous  

Dat klopt wel wat je zegt maar je weet Android toestellen zijn altijd later met het uitbrengen van de update. 

Maar kan ook zijn dat Orange de update er nog op moet los laten dat weet ik natuurlijk niet.

Grand Sage

• 

4.1K  messages

@Anonymous  schreef:

@patrick2 

Ja klopt maar dit zou eigenlijk niet mogen , zowel App store als Google Play Store zouden even rap moeten zijn met het uitbrengen van app updates.

Groeten,

bigMODDER

Ugh @Anonymous,

Er zijn foutjes die gecorrigeerd moeten worden op IOS 5.4, daardoor hebben we de rolout van 5.4 op Android ook gestopt.

De verbeterde versie komt deze week op beide platformen 🙂

Totem's groetjes,

Totem

4.4K  messages

@patrick2 

Normaal als er een update is van de MyOrange app op iOS , is deze ook de zelfde dag al op Android hoor , is geen verschil.

Groeten,

bigMODDER

4.4K  messages

il y a 4 ans

@Totem 

Super ! Ik kijk al uit naar de nieuwe versie van de MyOrange app , dank u voor de info 🙂 .

Groeten,

bigMODDER

4.4K  messages

il y a 4 ans

@Totem 

Waar is nu versie 5.4.1.. voor Android?

Groeten,

bigMODDER

Pisteur vétéran

• 

49  messages

@Anonymous 

ik vraag me ook af waar de update blijft. Blijkbaar moeten er toch nog wat bugs weggewerkt worden. 😀 

Pisteur vétéran

• 

49  messages

Screenshot_20210315-090755_Google Play Store.jpg

Hij is er! 😀

Grand Sage

• 

4.1K  messages

@Niki1991  schreef:

Screenshot_20210315-090755_Google Play Store.jpg

Hij is er! 😀

Ugh @Anonymous @Niki1991,

Inderdaad, Totem heeft de bevestiging ook intern gekregen ^^

Totem's zonnegroeten,

Totem

4.4K  messages

@Niki1991 

Geduld, ik had zo een gevoel dat vandaag de dag ging zijn voor de nieuwe update , en je ziet heb gelijk , ook kwa versie nummer 😉 (5.4.1)

Groeten,

bigMODDER

4.4K  messages

il y a 4 ans

@Totem @Niki1991 

Het is echt wel tof dat de update er is 🙂 , ik vind het de max !

Orange heel goed bezig !!

Groeten,

bigMODDER

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Manueel uitgevoerd.

Grootste verschil; ik kan u ook vanop mijn foon zien het het zit met mijn surf extra card. Omgekeerd niet.

Nuja, veel is daar niet aan te zien. Die kaart verbruikt mee van mijn data en het verschil zie ik toch niet, er staan bij alletwee dezelfde globale verbruikscijfers. maar dat stoort mij niet, is OK zo.

Pisteur confirmé

• 

14  messages

il y a 4 mois

Mooi MAAR

Orange zal op 25 feb de app updaten dwz dat we opnieuw onze apparaten moeten koppelen.

ik zit tot eind maart in Spanje dwz dat ik vanaf 25 feb niet meer kan streamen

Laat ons kiezen om de app niet te updaten als je dat niet wil

wat nu ???

Loading...