Super User
•
11.1K Berichten
Vernieuwde My Orange app
Zoals de meeste gelezen hebben ben ik over gegaan naar de E-sim op mijn Iphone. Daarvoor had ik de Orange simkaart nog in gebruik op mijn andere gsm en kon ik de My Orange app gebruiken , iets wat met E-sim nog niet kan. Nu heb ik eens gezien of ik de app nog kon gebruiken en het antwoord is ja en wat blijkt had er zelfs een update van. En deze is geheel / gedeeltelijk nieuw.
Je kan in deze vernieuwde versie je tariefplan aanpassen en je opties aanpassen. Ook zal bij de tariefswijziging het beste tarief plan worden berekend wat het beste bij je past. Zou zeggen update de app maar.

gc73gc
Pisteur expérimenté
•
20 Berichten
@patrick2ziet er handig uit.
0
Anonymous User
4.4K Berichten
Android versie is nu ook uit 😁👌🏼
2
Superbonbon
Guerisseur expérimenté
•
670 Berichten
@patrick2 Dat is geweldig nieuws!
Bedankt voor het delen met ons, ik wed dat het veel gebruikers zal helpen! 🙂
Groetjes
Superbonbon
0
Gregory
Super User
•
7.7K Berichten
Dag @patrick2
Bedankt voor het nieuws. Heb die juist geinstalleerd.
Het is opletten geblazen voor diegenen die een ander tariefplan nemen zonder na te denken, Er is geen weg terug.
Bij de nieuwe abos is de 150 min bellen weg.
Dan voor deze met een Love
Voordeel van de nieuwe abonnementen
4
Herihor
Chef pisteur
•
87 Berichten
Voor alle duidelijkheid: ik heb gisteren op mijn iPhone een nieuwe update van de Orange app gekregen. Werkt deze nu met de eSim op de iPhone?
0
0
Veetje
Apprenti pisteur
•
1 Bericht
Waar kan in de app My Orange een 2e abonnement toevoegen?
Bijv. Een flybox (= een 2e nummer, staat niet automatisch erbij)
Blijkbaar zou er ergens een + teken staan waarmee je een extra nummer kan toevoegen in de app?? Niet gevonden
Ik wil niet steeds in de klantenzone moeten kan kijken voor mijn verbruik.
Ten tweede zou ik graag 100% zekerheid krijgen over het abonnement waarvoor men mij heeft ingetekend: internet@home met flybox voor 20€ of die voor 15€!
Wie kan mij helpen??? Merci
V
1
0
Aiko
Pisteur vétéran
•
39 Berichten
Bedankt voor het nieuws
0