1 message(s)

Geen actief tv-abonnement?!

Hoi. Gisteren kwamen ze internet installeren. Ik heb een lovepakket met tv lite. Ik heb dan mijn op TCl televisie de orange tv go belgium app geïnstalleerd. Ik kon inloggen, maar daarna kwam er op het scherm dat ik geen actief tv abonnement heb. Verschillende keren Orange gecontacteerd. Deze ochtend iemand aan de lijn gehad die het probleem niet kon oplossen. Volgens haar is het abonnement actief. Ze ging alles doorsturen naar achterliggende dienst. Dit kan tot 11 werkdagen duren. Ik vind het eigenlijk niet acceptabel dat ik zou betalen voor een dienst die ik niet kan gebruiken. Weet iemand een oplossing?

Bedankt!

Apprenti pisteur

• 

609 Messages

Dag @linageorge ,

Het lijkt me om een activatieprobleem te gaan en dit is iets wat de achterliggende dienst moet oplossen. Ik zou in jouw geval om de 2 dagen eens bellen om "druk" te zetten.

Nu, wat het betalen betreft voor een dienst dat (nog) niet werkt; eens alles werkt, neem contact met de klantendienst. Vraag om een creditering of compensatie.

Om eerlijk te zijn, €10 per maand voor TV Lite en laat ons zeggen dat het pas werkt na 15 dagen, dan heb je in theorie recht op €5 compensatie. Ik weet dat ze bij mensen met een 'volledig' TV pakket wel een mooie korting aanbieden in zo'n maar ik weet niet of ze dit ook zullen doen voor een TV Lite pakket. Je kan maar proberen uiteraard. Ondertussen kun je misschien in afwachting TV kijken via de streamingapps van de TV zenders zelf, zoals de app VTM Go, VRT Max en Go Play.

Meilleurs membres de la communauté

Voir plus
  • Super User

• 

11.3K Messages

11.3K

• Super User

• 

8K Messages

8K

• Super User

•