Ik ben echt niet tevreden over Orange tv Beeld blijft steeds hangen, keert steeds enkele sec terug en toont nog eens het zelfde beeld , beeld is ook niet zuiver en ik krijg steeds meldingen dat het netwerk hersteld is of wifi verbroken is , Ik moet regelmatig de tv box volledig opnieuw opstarten omd
Vraag
•
Beeld & Klank
34
2
0
Hallo ! Er zou vanavong op VTM2 The Tourist op het programma staan maar hier staat dat er Darts op het programma staat. Ik heb een uitleg proberen te vinden : iets van franstalige of brusselse stream en ik moet zoeken naar VTM2Vl...heb ik nog nooit gehad en versta ook niks van die uitleg ... Kan iem
Vraag
•
Zenders
13
0
0
Waar kan ik ergens de handleiding terugvinden van de afstandsbediening van de tv box? ik vind enkel van de vroegere oude decoder online terug. Dank je!
Vraag
•
Afstandsbediening
21
0
0
Hoe kan ik de melding op het tv scherm verwijderen? "Gebruik de optie-knop om van gids te veranderen." Dank
Vraag
•
Afstandsbediening
29
1
0
Betreffende opnames. Waarom zijn er opnames verwijdert met het symbool met een X ? Er is geen opnameconflict, maar na enige tijd komt er een X achter de opnames. 'sa Avonds een opnames doen en na een week wil je dit bekijken en het is weg. Dus er staat een X achter de opname
Vraag
•
Opnames
19
0
0
Hoi. Casten naar mijn beamer lukt perfect op de Orange TV app, tot op het moment dat ik effectief een zender kies om naar te kijken... Dan krijg ik een zwart beeld en heb alleen nog geluid. Iemand die dit ook al heeft meegemaakt en een oplossing weet...?
Vraag
•
App Orange TV
80
2
0
Hallo, ik heb twee vragen: 1: Ik ben in mei overgestapt van Telenet naar Orange. De TV box heeft beduidend minder functies ivm die van Telenet. Is het bijvoorbeeld mogelijk om erover na te denken dat je een programma op een bepaald tijdstip opneemt ipv alle? Bijvoorbeeld wanneer ik het NOS Journaal
Vraag
•
Instellingen
64
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik zou mijn decoder willen inleveren maar wel klant blijven. Kan dat?
Vraag
•
Decoder
65
1
0
Waarom werkt terugkijken van VRT programma niet via de tv gids?
Vraag
•
App Orange TV
93
3
0