Ordered up a new TV Box from orange to replace the almost 9 year old one we have now, and there's a problem. Despite living at this address in deepest, darkest, West Flanders, Orange decided that the box had to be sent to an address in Kapellen (Antwerpen) we haven't lived at for over 2.5 years and
Vraag
•
Decoder
25
2
0
Als ik tv kijk via decoder Orange hoor ik regelmatig hick ups in de klank. Alle kabels reeds losgekoppeld en sommige vervangen(hdmi) maar het probleem blijft. Als ik tv kijk via internet (Streamz, Play, VTM go,...) -niet via decoder- maar rechtstreeks via tv heb ik dit probleem niet. Dus...denk ik d
Vraag
•
Beeld & Klank
24
1
0
Beste, Na vele uren te hebben verloren met het zelf zoeken met de tv-handleiding en met AI via het www ben ik het zoeken zat en richt ik mij tot jullie. Ik heb een TV van LG, model OLED48B46LA. Zolang ik met Telenet werkte was het geen probleem om de volumeknop te bedienen en het systeem zo in te st
Vraag
•
Beeld & Klank
26
0
0
Geaccepteerde oplossing
Wat is het kanaalnummer van Atv op Orange tv aub ! Bedankt voor de moeite.
Vraag
•
Zenders
22
1
0
Geaccepteerde oplossing
Bij het opstarten van Netflix duurt het steeds een eeuwigheid... Iemand een idee waar dit zou kunnen aan liggen en waar ik best mee kan beginnen zoeken waaraan het probleem ligt.
Vraag
•
Netflix
30
1
0
bij het selecteren van VRTMAX volgt volgende boodschap: gelieve update te doen, de app is verouderd. Hoe kan ik die update uitvoeren?
Vraag
•
App Orange TV
36
0
0
Ik heb hbo een tijdje werkend op de orange tv box. Vanavond moest ik de privacy voorwaarden opnieuw aanvaarden. Maar ik krijg geen sign in.optie meer. Dus kan de app niet meer op de box gebruiken. Iemand die raad weet?
Vraag
•
Beeld & Klank
18
0
0
Hoe bekom ik de code om mijn tv box 2026 op te starten
Vraag
•
Instellingen
87
2
0
Iemnd ervaring met de router en gebruik van de tv app orange?Ik krij geen beeld nochtans gebruik ik datakaart orange.Vrtmax en Vtmgo vormen geen probleem
Vraag
•
App Orange TV
49
1
0