1  message(s)

Orange tv app

Hallo

ik heb een LG smart tv gekocht als tweede tv en wil daar de orange app opzetten. Er is maar 1 coax kabel dus tweede scherm moet via wifi.

Nu gaat dit niet omdat Webos(LG) deze app niet heeft. Hoe kan ik dit oplossen. Hoe krijg ik de Orange app toch op mijn tv ?Laatste optie is om over te schakelen naar Telenet die hebben een decoder via wifi. 

Guerisseur expérimenté

• 

609  messages

Hey @Boets1943 ,

Dat is het nadeel van een TV aankopen die afhankelijk is van een niet standaard appstore. Dat zorgt ervoor dat sommige apps/updates niet (direct) beschikbaar zijn voor jouw toestel. Vermits de Orange TV app nog maar sinds kort beschikbaar is voor bepaalde TV toestellen, voornamelijk Android gerelateerde toestellen, denk ik niet dat deze binnenkort beschikbaar zal zijn voor WebOs.

Je kan eventueel opteren voor een Google TV streamer aan te kopen of een Chromecast gebruiken. Chromecasts worden niet meer verkocht maar zijn hier en daar nog te koop als resterende stock. Of misschien eentje 2de hands op de kop tikken in afwachting van...

In principe kunnen ze bij Orange ook gerust hun TV box laten werken via wifi, ze moeten het enkel nog willen ;-) ...

Super User

• 

8.2K  messages

@Boets1943  een goedemorgen,

in verband de Chromecast werken wij ook mee, kan je hier lezen gaan.

Klik op de blauwe hier.

Lees alles rustig door.

Succes.

(Modifié)

2  messages

De applicatie "Orange TV Go" is vanaf gisteren beschikbaar in de LG-appstore voor Frankrijk. Weet iemand wanneer deze applicatie ook beschikbaar zal zijn in de Belgische store?

L’application « Orange TV Go » est disponible depuis hier dans le LG App Store pour la France. Quelqu’un sait-il quand cette application sera également disponible dans le store belge ?

Super User

• 

8.2K  messages

@Atlas017  goedenavond,

kijk hier eens.

Klik op de blauwe hier. 

2  messages

OK maar de applicatie is niet beschikbaar op de WebOS store van LG in België (wel in Frankrijk...)

5  messages

de helpdesk beweerde dat het in de app store zou zitten maar zit er in BE niet in kan ik bevestigen. airplay werkt ook niet door DRM problemen en is ook totaal niet gebruiksvriendelijke manier om zo tv te kijken. op LG heb je tv-vlaanderen app die goed werkt (10 euro per maand) en ook op apple tv bvb of iphone, etc.. 

Loading...