Gustav's profile

4 Messages

Orange tv app

Ik gebruik al enige tijd de orange tv app op mijn Philips smart tv (android).

Maar de laatste tijd gebeurd het steeds vaker dat ik opnieuw de QRcode krijg om in te loggen. Vroeger gebeurde dit nooit, nu minstens om de week, soms dagelijks. Waaraan ligt dit? En hoe kan dit opgelost worden?

Chef chaman

• 

8.2K Messages

@Gustav  goedemorgen,

verwijder de app eens start alles opnieuw op en installeer de app

opnieuw.

Helpt dat niet telefoneer naar het nr 5000.

Stel dan daar je de vraag ook eventjes.

Succes

. 

(Modifié)

Super User

• 

11.3K Messages

@Gustav  

Je kan eens doen wat @Josette  zegt. 

Maar check eens of er een update is. Of als je al een update heb gehad van de tv of de app zelf dat er daar ergens een fout ligt. Kan altijd een bug inzitten als er een update geweest is. 

Check ook eens of de app niet uitlogt , dus of er een instelling is waar je kan zeggen uitloggen na gebruik ? 

4 Messages

De tv software is up to date. De app is voorbije dagen al meermaals verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Tv is al volledig gereset naar de originele settings. 

Als ik wa tijd heb overdag zal ik de 5000 wel ns bellen, horen of ze daar iets nuttigs te melden hebben.

Chef chaman

• 

8.2K Messages

@Gustav​ Goedemorgen en tijd gevonden?

Kan vandaag ook hé.

Modérateur

• 

275 Messages

Dag @Gustav, Laat ons gerust weten hoe het verder verloopt en deel zeker de feedback van onze technische dienst voor andere klanten met hetzelfde probleem. 🙂

4 Messages

Hallo,

Sorry, door alle drukte dit even uit het oog verloren.

ik heb ondertussen een volledige fabrieksreset gedaan van de tv, alles opnieuw geïnstalleerd. De app van orange tv heeft een update gekregen, ziet er een beetje anders uit nu. De eerste dagen werkte dit ook normaal, maar ondertussen toch al een paar keer terug een scherm gekregen om aan te melden. Dus het probleem is er nog steeds

Modérateur

• 

275 Messages

Ok, bedankt voor je feedback. Heb je dit vermeld aan onze klantendienst? 

Meilleurs membres de la communauté

Voir plus
  • Super User

• 

11.3K Messages

11.3K

• Super User

• 

8K Messages

8K

• Super User

•