Profil de Stanek1235

Pisteur confirmé

• 

6  messages

mercredi 27 novembre 2019 20:09

Badge cloud

Hey, ik heb mijn orange cloud geïnstalleerd en geactiveerd maar tot nu toe ik heb nog mijn badge niet gekregen. Kan iemand een oplossing voor? 

Solution acceptée

Pisteur expérimenté

• 

27  messages

il y a 6 ans

Ik volg bij mij het zelfs te ik wacht al 3 weken vind het toch wa lang om geduld te hebben 

Pisteur vétéran

• 

45  messages

il y a 6 ans

ik heb gisteren na maanden wachten de bevestiging gekregen dat ze het voor mij binnen 5 dagen in orde zouden brengen. 1 van de voorwaarden is wel dat je al wat foto's in de cloud heb staan ben ik nu gisteren te weten gekomen. 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Noepseke  schreef:

ik heb gisteren na maanden wachten de bevestiging gekregen dat ze het voor mij binnen 5 dagen in orde zouden brengen. 1 van de voorwaarden is wel dat je al wat foto's in de cloud heb staan ben ik nu gisteren te weten gekomen. 

OK, fijn dat je dat hier meedeelt, dat is interessante info voor iedereen Smiley heureux

Pisteur expérimenté

• 

27  messages

ik heb er foto's in en nog niets 

Pisteur vétéran

• 

45  messages

dan zou ik zeker ook een berichtje via facebook messenger sturen dat ze een dossiertje aanmaken. Je krijgt dan een dossier nummer en zo kan je het dan verder opvolgen. 

Pisteur confirmé

• 

7  messages

Ik heb ook nog geen badge gekregen! 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Inne  schreef:

Ik heb ook nog geen badge gekregen! 

Welkom in de club ... Smiley frustré

Misschien ook eens reageren via messenger of twitter ... kan nooit kwaad ...

Pisteur vétéran

• 

74  messages

il y a 6 ans

Gewoon wat geduld hebben. 

Dit zal je in de toekomst nog veel vaker overkomen, die badges komen wel van zichzelf tevoorschijn. 

Alles bij orange vraagt meestal wel vrijwel redelijk wat tijd. 🙂 hehe

Chef pisteur

• 

82  messages

il y a 5 ans

@Stanek1235  Ik wachtte ook al maanden op mijn badge. Ik ben dan naar de nog te behalen badges gegaan en heb op de badge van orange cloud geklikt. Dan heb ik op orange cloud activeren geklikt. Vandaag heb ik de badge ontvangen. Dit 3 dagen na het activeren. Misschien toeval of misschien ook niet 🤔

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Sveke 

Toeval of niet, je hebt er recht op en je hebt hem gekregen. Dat is wat telt 😊

Pisteur vétéran

• 

45  messages

il y a 5 ans

Ik heb ook EINDELIJK !!! 

Ervaren verkenner

•