Profil de ShauniD

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Badge cloud

Hoe werkt de badge cloud?

4.4K  messages

Hallo,

Je gegevens veiligstellen? Gebruik jouw gratis Orange Cloud-ruimte om deze badge te verdienen.
Activeer de Orange Cloud via cloud.orange.be.

Andere info over allemaal de badges kan u vinden via deze link -> https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/jouw-missies <-

Groetjes,

KJ

Pisteur expérimenté

• 

27  messages

Je moet wel veel geduld hebben voor de badge de krijgen ik wacht en 3 weken maar da zal wel in orde komen he wou het jouw gewoon zeggen 

Apprenti guérisseur

• 

244  messages

Er zijn zelfs Orange thank you badges bij die ik al een 17 maand moest hebben maar nog altijd niet aangepast zijn niettegenstaande al meermaals contact opgenomen. Men erkend dat ik er recht op heb maar jawel door een fout in het programma bla,bla, bla. Dus nog steeds in blijde 🤰

Pisteur vétéran

• 

45  messages

amaai dat is lang Smiley surpris

Hopelijk komt er snel verandering in.

Super User

• 

7.2K  messages

@Noepseke 

Je bent niet de enige die dat hoopt ... Ik denk dat intussen heel de Tribe wel een of andere badge verdient heeft waar we zitten op te wachten ...

En wat dat "incident" met het badge systeem betreft ... Dit is alles wat we weten, dat er een "incident" is,  over de aard ervan of de termijnen vooropgesteld om het op te lossen ... doodse stilte ...Homme frustré

Pisteur vétéran

• 

45  messages

Ben inderdaad ook al heel lang aan het wachten op de Badge, maar ben wel zeer tevreden van de Cloud app. Zeker de moeite ! 

Pisteur vétéran

• 

74  messages

Ikzelf ben een nieuweling hiercop my orange tribe community, en vindt hetczeer onduidelijk en lastig hoe je precies de nodige badges moet verdienen . 

Ik heb er nu blijkbaar 3 gekregen, die geen enkele invloed hzbben op mijn MyOrangeApp zelf.

Enkel op dit forum, en weet ook niet goed hoe ik snel nieuwe en de nodige andere badges kan verdienen. 

ELKE HULP EN/OF INFO IS ZEER ZEKER WELKOM!! 

Alvast met dank,

Kelly De B.

Super User

• 

7.2K  messages

@kellydebelder 

Hoi Kelly,

Als je meer duidelijk wenst over de badges van Orange en die van Tribe, lees dan zeker deze thread  eens door.

4.4K  messages

Hallo,

Het is zo dat er inderdaad problemen zijn met het geven van de badges nu dit komt wel in orde , ik was bv al lang aan het wachten op mijn data badge en kijk ik heb ze nu ook 🙂 dus geduld het komt wel in orde.

Groetjes,

KJ

Loading...