Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenOfficiële oplossing
Na het schenken van een cadeau aan het dierenwelzijn en de bestelling van 2 soapbars als cadeau zou ik verwachten dat ik de badge van filantroop al moest hebben. Iemand een idee waarom niet?
Vraag
•
Badges
22
2
0
Hallo, ik krijg een mail én een sms dat ik kan kiezen uit 2 cadeaus: een mobiele bonus of een donatie aan dierenwelzijn. Maar in de app kan ik enkel kiezen voor steun aan dierenwelzijn. Iemand die weet hoe en waarom?
Vraag
•
Geschenken
22
1
0
Geaccepteerde oplossing
ik heb ooit een cadeau ontvangen van orange thank you en had graag de leverancier ervan terug gevonden. hoe kan ik dit achterhalen?
Vraag
•
Geschenken
29
2
0
Officiële oplossing
Ik vind dit iets heel goed. Mensen worden beloond om klant te zijn en zelfs duurzaam te zijn. Fijn om te zien dat Orange mee werkt aan een beter klimaat en aan een betere samenleving.
Artikelen
•
Geschenken
33
1
Gekozen voor een 10euro bon voor Standaard Boekhandel, ik toon die vanop mijn gsm aan de kassa maar de kassierster zei dat de bon ongeldig was. Ik wou 2 puzzelboekjes kopen (sudoku en tectonic) Gekeken naar wat die bon voor geldig was. Er staat: De kortingbon is geldig op ons uitgebreid aanbod in de
Vraag
•
Geschenken
31
1
0
Op 20/03/2026 heb ik de wasstrips gekozen als cadeau van orange thank you en ik heb die nog steeds niet ontvangen. Ik weet dat het soms lang kan duren maar nu duurt het wel heel lang. Ik was het zelfs al vergeten en toen zag ik het staan bij ontvangen cadeaus en dacht oh ja, ik heb dit nog steeds ni
Vraag
•
Geschenken
29
1
0
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Worden de badges nog bijgehouden? Heb het idee dat dit niet meer echt geüpdate wordt?
Vraag
•
Badges
46
1
0