Profil de Wardvnh

Pisteur confirmé

• 

7  messages

Badge scout krijgen

Hoe krijg ik snel scout

Super User

• 

11.1K  messages

@Wardvnh  weldra zal je recruut scout worden. Dus blijf zo door gaan met posten en pluimen geven en je krijgt ook pluimen van de tribers. en hoe meer je post en hoe meer je pluimen krijgt des te hoger in rang je stijgt.

Pisteur confirmé

• 

7  messages

En hoe lang zal dit duren ik ben al recruut scout id het volgende dan gewoon scout?

Super User

• 

11.1K  messages

@Wardvnh  er zijn verschillende fases he.

Je hebt scout , verkenner , genezer en sjamaan gelijk ik en @Cdt24801 .

Tussen daarin liggen nog verschillende fases. Je hebt aspirant scout , recruut scout . Dan heb je verkenner , maar ook gewaardeerde verkenner en zo kan je door gaan.

Om gewaardeerde te worden dien je netjes en correct te blijven en alles en iedereen in zijn waarde te laten op de Tribe zoals het is. Ook geen beledigingen naar andere mensen toe. Dan ben je gewaardeerd.

Zo kan je je opwerken naar sjamaan maar dat duurt 2500 posten op zijn minst.

Moest je nog ideeen hebben voor Orange of de Tribe of post je veel of geef je veel pluimpjes en dergelijke kan je daar badge's mee verdienen.

Super User

• 

7.2K  messages

@Wardvnh  schreef:

En hoe lang zal dit duren ik ben al recruut scout id het volgende dan gewoon scout?

Wel, in uw andere post heb ik dit reeds aangehaald. Je zult waarschijnlijk morgen of overmorgen reeds overgaan tot de volgende Hoofdrang, namelijk Verkenner. Eerst Aspirant Verkenner, dan Gewaardeerde Verkenner, en zo verder. Je kunt dat allemaal vinden op dit forum, welke graden er zijn en nog veel meer nuttige info.

Ter info, er bestaat ook Gewaardeerde Scout, Ervaren Scout, maar jij hebt al zo goed je best gedaan dat je die rangen overslaat en meteen gaat bevorderen tot Aspirant Verkenner. Let maar op.

Super User

• 

11.1K  messages

@Wardvnh  ik moet @Cdt24801 daar gelijk in geven want je hebt al veel gedaan het afgelopen half uur.

Super User

• 

7.2K  messages

@Wardvnh 

En wat je hier ziet zul je nog dikwijls tegenkomen. Terwijl ik mijn antwoord aan het schrijven ben is @patrick2 net iets sneller en staat zijn post er al op terwijl ik nog aan het schrijven ben. Dat is één van zijn specialiteiten 😋

4.4K  messages

Ook aan het wachten. 

Loading...