Profil de Boenke

Pisteur expérimenté

• 

12  messages

samedi 19 avril 2025 20:05

Globetrotter badge

Heeft er iemand een idee hoelang het duurt eer de badge wordt toegekend? Ik heb die van 5 landen in 2019 al ontvangen door bezoeken aan UK, Nederland, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland en Italië. Ik heb ondertussen ook al in een pak andere landen geweest en data verbruikt, in Oostenrijk, Hongarije, Roemenië, Polen, Tsjechië en Slowakije. De 10 landen heb ik dus ruim overschreden, sinds februari 2025, maar de badge is nog niet toegekend...

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 3 mois

@Boenke een goedemorgen,

die even even een belletje naar nr 5000 wij kunnen dat niet nakijken.

Succes.

2025.jpg

Apprenti pisteur

• 

11  messages

Wat bedoel je Josette? Dat Boenke moet bellen naar Orange? Je zinsconstructie is me niet duidelijk sorry. 

Apprenti pisteur

• 

11  messages

il y a 3 mois

Is het belangrijk om effectief data te verbruiken om de badge te verdienen? 

Pisteur expérimenté

• 

12  messages

Je moet ofwel data verbruiken ofwel bellen of een sms sturen. Bv badge van Zwitserland zal ik nooit hebben, ook al rijd ik er 20x door per jaar, hier gaat altijd alles uit wegens de schandalig hoge prijzen

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Kristin 

Je moet , om die badge te ontvangen , sms'en + bellen + surfen in die landen anders kan je die badge niet ontvangen. Je moet dus echt je gsm gebruiken door iets te doen met je gsm. 

En wat @Josette bedoeld is dat @Boenke de klantendienst ff verwittigd. 

Apprenti pisteur

• 

11  messages

@patrick2 het moet echt alledrie? Misschien is dat dan het probleem bij Boenke? Ik kan me inbeelden dat je makkelijk een van de drie 'vergeet' te doen. Bij dat voorbeeld van Zwitserland zou ik dan denken, ik stuur gauw één sms'je. Dat kan er nog wel af. Maar als je moet én bellen én sms'en én surfen dan lopen de kosten wel op... 🤔

Apprenti pisteur

• 

11  messages

@Boenke hoe kan je op voorhand weten of het land waar je doorrijd hoge kosten geeft op dat vlak? Hoe ben jij dat te weten gekomen? 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Kristin 

Nee niet alle drie het is gewoon het gebruik van je gsm. Je kan dus bellen of sms'en of data gebruiken. Als je dat alle drie moet doen dat haal je niet altijd. 

Ik zal die badge niet snel halen want ik kom praktisch nooit in het buitenland. Enkel paar keer per maand in Frankrijk en daar stopt het. 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 3 mois

Volgens mij moet je niet echt veel doen om een doortocht door een ander land te laten erkennen. Uw GPS op de foon (google maps of waze ...) gebruiken bvb is al genoeg. Hoofdzaak is dat uw foon  / simkaart connectie gemaakt heeft met een buitenlandse provider.

Pisteur confirmé

• 

31  messages

il y a 2 mois

Je moet , om die badge te ontvangen , sms'en + bellen + surfen in die landen anders kan je die badge niet ontvangen. Je moet dus echt je gsm gebruiken door iets te doen met je gsm

Loading...