Profil de Noepseke

Pisteur vétéran

• 

45  messages

mardi 26 novembre 2019 15:03

Ik krijg mijn badge niet

Al meerdere maanden ben ik nu aangesloten op de cloud, die ik wekelijks gebruik. 

Men zegt dat men na een aantal weken hiervoor een badge zal krijgen, indien dit niet gebeurd je contact moet opnemen. 

Maar via welke weg moet je dan contact opnemen ? Dat is hier niet duidelijk. Ik word gewoon van de ene pagina naar de andere gestuurd zonder een duidelijk antwoord te krijgen. 

Misschien dat iemand van jullie hier wel ervaring mee heeft ? 

Alvast bedankt. 

Solution acceptée

Pisteur vétéran

• 

45  messages

il y a 6 ans

Ik ben te snel geweest met mijn vraag te stellen. Na hier wat verder te zoeken heb ik het antwoord gevonden ! 

toch bedankt 😉 

Pisteur confirmé

• 

4  messages

il y a 6 ans

Het kan indd. soms lang duren alvorens je een badge toegewezen krijgt. Geduld en eventueel via messenger de klantendienst contacteren is de beste oplossing.

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 6 ans

Ik ben ook aan het wachten op mijn badges

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Celtyx  schreef:

Ik ben ook aan het wachten op mijn badges

Welkom in het rijtje Smiley clignant de l'œil

't Is hier bijna Bobbejaanland in hoogseizoen ... Smiley tirant la langue

4.4K  messages

Hallo,

Ik begin te merken dat de badges er door beginnen te komen , zo heb ik ondertussen mijn genezer badge gekregen als ook mijn data badge ( 100 GB ) geduld hebben het komt wel in orde 😉

Groetjes,

KJ

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Anonymous 

Ziedewel Smiley très heureux

Pisteur expérimenté

• 

27  messages

De mijne van claud na 3 weken nog niet 

4.4K  messages

Hallo,

@Vicky1 : Klopt ik heb deze ook nog niet.

Groetjes,

KJ

Pisteur vétéran

• 

37  messages

il y a 5 ans

Ik krijg mijn Orange phone badge niet . Ik heb mijn gsm van Orange en met Orange abonnement gekocht in mediamarkt nu 11 maand geleden. Ik heb 100 korting gekregen omdat ik een Samsung Galaxy note s9 + heb gekocht. Maar geen badge 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Zipke  schreef:

Ik krijg mijn Orange phone badge niet . Ik heb mijn gsm van Orange en met Orange abonnement gekocht in mediamarkt nu 11 maand geleden. Ik heb 100 korting gekregen omdat ik een Samsung Galaxy note s9 + heb gekocht. Maar geen badge 

Dat is logisch. Aan die badge zijn twee voorwaarden verbonden:

1. Je moet een foon van het merk Orange kopen
  2. Je moet die foon in een Orange shop kopen.

Wat heb jij gedaan:

1. Een Samsung foon gekocht
  2. Bij Mediamarkt gekocht.

Geen van beide voorwaarden voldaan => geen badge.

Pisteur vétéran

• 

37  messages

Waarom stond hij dan in de orange sectie van mediamart. Vitrine en telefoons stond orange op . Zoals je sectie proximus had . Dus veronderstel je toch . Dat het een orange phone is . Zelfs doos en contract was orange . Wel misleidend . Ga in baselix shopping center kijken . Bij orange afdeling 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Zipke 

Zonder een polemiek te willen starten, laat ons het verkooppunt even buiten beschouwing laten.

Blijft het feit dat je een Samsung gekocht hebt. Dat is geen Orange foon. Er zijn trouwens maar twee of drie Orange foons in het gamma. Die zullen vanbinnen wel iets anders zijn, maar hun merk is aan de buitenkant wel degelijk "Orange", en niks anders.

Screenshot_2020-01-28 Smartphones en gsm's.png

Ik (en met mij nog vele anderen) vermoeden dat die badge eigenlijk maar één doel heeft, en dat is meer eigen foons verkopen.

Nu ik die lijst nog eens bekijk zie ik trouwens dat er een deel verdwenen zijn, want voordien waren er ook smartfoons van Orange, met een prijs van iets meer dan € 100,-. Die zie ik niet meer staan.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Zipke 

Even gesnuisterd en deze oude pagina nog gevonden.

En er is ook nog een Dive 73 geweest. Zie hier een review

Waarom die verdwenen zijn, i don' know ... 🤔

4.4K  messages

il y a 4 ans

Cloud is betalend nu 

Loading...