Pisteur vétéran
 •Â
45 Â messages
Ik krijg mijn badge niet
Al meerdere maanden ben ik nu aangesloten op de cloud, die ik wekelijks gebruik.
Men zegt dat men na een aantal weken hiervoor een badge zal krijgen, indien dit niet gebeurd je contact moet opnemen.
Maar via welke weg moet je dan contact opnemen ? Dat is hier niet duidelijk. Ik word gewoon van de ene pagina naar de andere gestuurd zonder een duidelijk antwoord te krijgen.
Misschien dat iemand van jullie hier wel ervaring mee heeft ?
Alvast bedankt.
Solution acceptée
Noepseke
Pisteur vétéran
 •Â
45 Â messages
il y a 6 ans
Ik ben te snel geweest met mijn vraag te stellen. Na hier wat verder te zoeken heb ik het antwoord gevonden !
toch bedankt 😉
0
WouterDB
Pisteur confirmé
 •Â
4 Â messages
il y a 6 ans
Het kan indd. soms lang duren alvorens je een badge toegewezen krijgt. Geduld en eventueel via messenger de klantendienst contacteren is de beste oplossing.
6
Celtyx
Apprenti pisteur
 •Â
1 Â message(s)
il y a 6 ans
Ik ben ook aan het wachten op mijn badges
25
Zipke
Pisteur vétéran
 •Â
37 Â messages
il y a 5 ans
Ik krijg mijn Orange phone badge niet . Ik heb mijn gsm van Orange en met Orange abonnement gekocht in mediamarkt nu 11 maand geleden. Ik heb 100 korting gekregen omdat ik een Samsung Galaxy note s9 + heb gekocht. Maar geen badge
4
Anonymous User
4.4K Â messages
il y a 4 ans
Cloud is betalend nu
0
0