Profil de Morganectr

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

vendredi 6 décembre 2019 18:49

Orange badges

Ik ben bijna 11 jaar klant bij Orange. Maar mijn badges op de Orange App willen niet updaten, enkel die van de Orange app is unlocked. Maar deze van Orange Tribe, Orange cloud, herladen, etc. Werken niet. Wat kan ik doen?

Pisteur expérimenté

 • 

27  messages

il y a 6 ans

Je kan altijd de klantendienst contacteren en het eens laten nakijken.

Ik heb onlangs zelf aan hen de vraag gesteld en men vertelde mij dat er 'momenteel' een "incident" ivm het updaten van de badges en dat er aan gewerkt wordt.

Van wat ik van andere tribe leden gehoord heb is, dat de badges die je verdient hebt sinds de laatste update van de Orange app  redelijk vlot geactiveerd worden. Maar dat de badges die je verdient heb op basis van vorige jaren moeilijker te activeren zijn. Uiteindelijk ga je ze wel krijgen. 
Mijn eerste 3 badges bvb kwamen vorig jaar ineens uit het niets in de app tevoorschijn.

Geduld hebben vrees ik en hen er af en toe  eens aan herinneren 😊

Chef pisteur

 • 

111  messages

@Xoffus Inderdaad en dan is de verrassing des te beter 😊

Sage

 • 

11K  messages

il y a 6 ans

@Morganectr  de badges komen vanzelf in uw gekregen badges te staan. Nu weet ik dat er een incedent was of is op de badges te geven. Beste is eens via FB een bericht te sturen dan sturen ze het naar de juiste dienst en wordt het opgelost.

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

il y a 6 ans

Het duurt inderdaad even wanneer je badge er op komt te staan 

Maar ik zou zeker de klantenservice even contacteren als het na een week en als je veel geduld Hebt 2 weken te wachten nog niks tevoorschijn krijgt

 

Sage

 • 

11K  messages

@Shane  bij mij heeft het ook heel lang geduurd eer ik de badges had en zag staan. Bij Orange is geduld een schone zaak om de badges te verwachten. Uiteindelijk komen ze wel hoor , en de klantendienst gaat weinig kunnen doen. Veel vakbekwame mensen zitten daar niet , is mijn ervaring en ook bepaalde ervaringen die ik hier lees. Moest men echt een oplossing willen is het beste een FB bericht te sturen zodat ze het naar de juiste dienst kunnen sturen. Maar wil er wel bij zeggen dat het wel kan zijn dat de badges nog niet toegekend zijn. Dus dan gaat een dossier niet veel nut hebben als er geen badges tooekend zijn.

Sage

 • 

7.2K  messages

Ik wil niemand ontmoedigen maar ikzelf ben al heeeeel lang aan het wachten op twee badges die ik al lang verdiend heb. Al gemeld via messenger, nog steeds geen resultaat.

Ik lig er niet wakker van, het zal hopelijk uiteindelijk wel in orde komen .. En die cadeau die eraan vasthangt (per drie badges is er een cadeau weetjewel) daar kan ik wel op wachten.

4.4K  messages

Hallo,

 

Klopt @Cdt24801 : Normaal zou ik die badge van tribe scout al lang moeten hebben , heb deze ook nog niet ( heb nog maar 1 badge nodig voor cadeau ) nu men data badge is er wel en daar ben ik blij om.

Mijn badges zijn nu : Tribe Verkenner , Tribe Genezer , My Orange , Domiciliëring , Data Fan 100GB , Cotton ( gezien ik maar terug even klant ben )

 

Groetjes,

KJ

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

il y a 6 ans

Ik ben bijna 11 jaar klant bij Orange. Maar mijn badges op de Orange App willen niet updaten, enkel die van de Orange app is unlocked. Maar deze van Orange Tribe, Orange cloud, herladen, etc. Werken niet. Wat kan ik doen?

Ugh @Morganectr,

Het antwoord van @Xoffus is correct, je zou best de Customer Service stamleden contacteren. Ze kunnen je makkelijk een status geven ðŸ™‚

Totem's zonnegroten,

Totem

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

il y a 6 ans

Hoelang duurt zoiets gemiddeld?

Heb het net eens gevraagd via Messenger, al antwoorden ze daar ook pas na 1 of 2 dagen.

Pisteur expérimenté

 • 

20  messages

Ik wacht toch ook al meer dan een week op mijn "cloud" badge. Maarja geduld is een schone deugd zeker? 😛

Sage

 • 

11K  messages

Inderdaad @Yevanier  bij Orange is geduld een schone zaak.

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Hoelang duurt zoiets gemiddeld?

Heb het net eens gevraagd via Messenger, al antwoorden ze daar ook pas na 1 of 2 dagen.

Ugh @Vargas,

Voor zulke technische vragen kan het inderdaad een beetje meer tijd nemen in beslag. Normaal gezien neemt de technische dienst 5 werkdagen om een antwoord te geven over "classieke" technische problemen in verband met onze producten.

Badges zijn echter een uitzondering die door een speciale team wordt behandeld.

Totem's zonnegroeten,

Totem

 

Loading...