Profil de Morganectr

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

Orange badges

Ik ben bijna 11 jaar klant bij Orange. Maar mijn badges op de Orange App willen niet updaten, enkel die van de Orange app is unlocked. Maar deze van Orange Tribe, Orange cloud, herladen, etc. Werken niet. Wat kan ik doen?

Pisteur expérimenté

 • 

27  messages

Je kan altijd de klantendienst contacteren en het eens laten nakijken.

Ik heb onlangs zelf aan hen de vraag gesteld en men vertelde mij dat er 'momenteel' een "incident" ivm het updaten van de badges en dat er aan gewerkt wordt.

Van wat ik van andere tribe leden gehoord heb is, dat de badges die je verdient hebt sinds de laatste update van de Orange app  redelijk vlot geactiveerd worden. Maar dat de badges die je verdient heb op basis van vorige jaren moeilijker te activeren zijn. Uiteindelijk ga je ze wel krijgen. 
Mijn eerste 3 badges bvb kwamen vorig jaar ineens uit het niets in de app tevoorschijn.

Geduld hebben vrees ik en hen er af en toe  eens aan herinneren 😊

Chef pisteur

 • 

111  messages

@Xoffus Inderdaad en dan is de verrassing des te beter 😊

Super User

 • 

11.1K  messages

@Morganectr  de badges komen vanzelf in uw gekregen badges te staan. Nu weet ik dat er een incedent was of is op de badges te geven. Beste is eens via FB een bericht te sturen dan sturen ze het naar de juiste dienst en wordt het opgelost.

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

Het duurt inderdaad even wanneer je badge er op komt te staan 

Maar ik zou zeker de klantenservice even contacteren als het na een week en als je veel geduld Hebt 2 weken te wachten nog niks tevoorschijn krijgt

 

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Ik ben bijna 11 jaar klant bij Orange. Maar mijn badges op de Orange App willen niet updaten, enkel die van de Orange app is unlocked. Maar deze van Orange Tribe, Orange cloud, herladen, etc. Werken niet. Wat kan ik doen?

Ugh @Morganectr,

Het antwoord van @Xoffus is correct, je zou best de Customer Service stamleden contacteren. Ze kunnen je makkelijk een status geven ðŸ™‚

Totem's zonnegroten,

Totem

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

Hoelang duurt zoiets gemiddeld?

Heb het net eens gevraagd via Messenger, al antwoorden ze daar ook pas na 1 of 2 dagen.

Pisteur expérimenté

 • 

20  messages

Ik wacht toch ook al meer dan een week op mijn "cloud" badge. Maarja geduld is een schone deugd zeker? 😛

Super User

 • 

11.1K  messages

Inderdaad @Yevanier  bij Orange is geduld een schone zaak.

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Hoelang duurt zoiets gemiddeld?

Heb het net eens gevraagd via Messenger, al antwoorden ze daar ook pas na 1 of 2 dagen.

Ugh @Vargas,

Voor zulke technische vragen kan het inderdaad een beetje meer tijd nemen in beslag. Normaal gezien neemt de technische dienst 5 werkdagen om een antwoord te geven over "classieke" technische problemen in verband met onze producten.

Badges zijn echter een uitzondering die door een speciale team wordt behandeld.

Totem's zonnegroeten,

Totem

 

Loading...