Profil de Rien2002

Apprenti pisteur

• 

2  messages

mercredi 23 octobre 2019 11:53

Orange Thank you badge updaten niet

Ik probeer een cadeau te krijgen door badges te behalen, maar ik heb nu de Orange cloud gedaan. Maar ik krijg deze badge maar niet op de app...

Hoe kan ik dit oplossen?

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 6 ans

@Rien2002  als u dingen activeerd om uw badges te halen of een cadeau te krijgen en u heeft dat net gedaan gaat er een tijd over heen voor dat dit geheel door lopen is. U krijgt uw cadeau dus wel. Moest het zo zijn dat u wel al van bepaalde zaken gebruik maakt maar niet zichtbaar zijn in de nieuwe Orange app dan dient u 24 uur te wachten en zien of het zichtbaar wordt in de app. Zo niet is het aangeraden het webcare team te contacteren , via facebook messenger of twitter. Deze maken dan een dossier op . Ik en een paar andere hebben dit probleem dus we hebben al uitleg gevraagd. 

Pisteur confirmé

• 

4  messages

il y a 6 ans

Oeie maar meestal eenmaal je WiFi hebt zal dit normaal weer lukken hoor

Pisteur expérimenté

• 

18  messages

il y a 6 ans

Meestal duurt dit even alvorens je de update ontvangt 

Apprenti éclaireur

• 

1  message(s)

il y a 6 ans

Zelfde probleem hier

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Kevinvranckx  schreef:

Zelfde probleem hier

Ja, dat is een universeel probleem. Voor iedereen hetzelfde. Geduld oefenen, de badges komen er wel, maar things take time ... Het devies van Orange Homme clignant de l'œil

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 6 ans

Zelfde probleem, reeds een week visual voice geactiveerd, nog steeds geen badge te zien

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@CedricP  die badge krijgt u wel maar geduld is een schone zaak bij Orange. 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@CedricP  schreef:

Zelfde probleem, reeds een week visual voice geactiveerd, nog steeds geen badge te zien

Zoals ik reeds iets eerder op een andere vraag gepost heb: ik heb van Orange het bericht gekregen dat er momenteel een "incident" is met het badgesysteem waardoor een en ander vertraging oploopt.

Het klassieke geduld dat men bij Orange nodig heeft zal hier dus een beetje meer aangesproken moeten worden ..

Apprenti pisteur

• 

2  messages

Gisteren hetzelfde bericht gekregen op messenger, ze proberen het incident zo snel mogelijk op te lossen stond er

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Ja, we zullen allemaal nog een beetje (veel?) moeten wachten .... Smiley frustré

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Inderdaad eventjes wachten of eens alles wegdoen en heropstarten

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 6 ans

Het kan soms weken of een maand duren voordat je de badge krijgt. Bij Orange Cloud kan het zijn dat je het ook actief moet gebruiken voordat je de badge in ontvangst kan nemen. Veel succes verder!

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Ik heb gisteren een messenger bericht terug gekregen (eindelijk antwoord): er is momenteel een "incident" met het badge systeem. Men werkt eraan.

Dus ... nog even geduld (een beetje meer dan gewoonlijk Smiley tirant la langue) en het komt in orde.

Grand Sage

• 

4.1K  messages

il y a 6 ans

Ik probeer een cadeau te krijgen door badges te behalen, maar ik heb nu de Orange cloud gedaan. Maar ik krijg deze badge maar niet op de app...

Hoe kan ik dit oplossen?

Ugh @Rien2002,

Het kan inderdaad een beetje tijd nemen voordat je je badges krijgt.
Als je niets hebt na een week kan je altijd contact nemen met onze webcare stamleden of onze customer care stamleden. Ze kijken het graag na voor je.

Totem"s zonnegroeten !

Totem

Loading...