Profil de patrick2

Sage

• 

11K  messages

mercredi 23 octobre 2019 12:20

Orange Thank you badges

Aan iedereen die de afgelopen dag of 24 uur de My Orange app hebben geupdate , er zit een kleine fout in. Voordat iedereen ineens allerlei posts gaat zetten , heb gemerkt dat de Orange Thank you badges niet geupdate zijn. Heb dit gezien en er zijn al twee posts over geweest dat dit een probleem is. Dus wanneer u de update gedaan heeft en u ziet dat er bepaalde Thank you badges niet bij staan wacht in dat geval 24 uur en kijk daarna nog eens. Moest er niks veranderd zijn ,dus u ziet nog niks staan, is het beste om met het webcare team contact op te nemen. Heb deze tip van de moderator hier. Stuur via facebook messenger of twitter een bericht en zij maken een dossier op en dan wordt dat probleem opgelost. 

Pisteur confirmé

• 

3  messages

il y a 6 ans

Thx

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 6 ans

Tankyou

Pisteur confirmé

• 

4  messages

il y a 6 ans

good to know! 👍

Sage

• 

7.2K  messages

We zijn intussen reeds veel meer dan 24 uur verder ... Het zal dus een dossier worden .... Homme frustré

Pisteur expérimenté

• 

19  messages

il y a 6 ans

Hetzelfde hier,  al +5 dagen en nog steeds geen tribe badges op mijn orange app. Ik heb via facebook contact opgenomen. Hopelijk krijg ik een reactie..

Sage

• 

7.2K  messages

@Tiptronic  schreef:

Hetzelfde hier,  al +5 dagen en nog steeds geen tribe badges op mijn orange app. Ik heb via facebook contact opgenomen. Hopelijk krijg ik een reactie..

Dat bedoelde ik dus, ik heb via messenger op donderdag 25 oktober de vraag gesteld en nog steeds geen enkele reactie ontvangen. Als ik naar de icoontjes kijk hebben ze het zelfs nog niet gelezen ....

Pisteur expérimenté

• 

19  messages

Oei, ja waar vinden we die orange "webcare team" of service dienst dan?..

Sage

• 

7.2K  messages

@Tiptronic 

Met het "webcare" team bedoelt men de Orange medewerkers die zich bezighouden met de klantenservice via messenger en twitter. Daarnaast heb je dan de klantendienst via de telefoon op 5000 en de klantendienst face to face in de shops.

Pisteur expérimenté

• 

19  messages

Dus mensen die niet antwoorden zijn de webcare en de klantendienst die u letterlijk uitlacht met uw probleem en naar een doodlopende straat sturen. Of de winkels die u terug naar 5000 sturen waar ze u van Pol naar Piet sturen... tjah..

*update* net een heel vriendelijke mens gehad aan de lijn bij 5000, supervriendelijk en heeft zijn tijd genomen voor al mijn problemen. Er is dus een verschil tussen de mensen daar. Misschien een idee om achteraf het gesprek te beoordelen.

Sage

• 

7.2K  messages

@Tiptronic 

Inderdaad, er hangt heel veel af van de persoon die je aan de lijn krijgt. Er zitten inderdaad heel hulpvaardige, vriendelijke en deskundige mensen tussen. Maar helaas zijn ze niet allemaal zo. Maar laat het een troost wezen, dat is bij alle klantendiensten van de concurrentie evenzeer het geval.

Je moet een beetje geluk hebben en desnoods meerdere keren bellen na een minder "goeie" aan de lijn gehad te hebben.

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 6 ans

Ik krijg ook geen badge .. is het probleem al opgelost ? 

Sage

• 

7.2K  messages

@Shauni1  schreef:

Ik krijg ook geen badge .. is het probleem al opgelost ? 

Probleem .... Ik denk dat het momenteel gerelateerd is aan personeelsgebrek ....

Loading...