4.4K  messages

dimanche 1 septembre 2019 15:13

Orange Thank You & Data badge

Hallo,

Ik had eens een vraag voor de mensen die hier ervaring mee hebben ( ik kan niet alles weten ) stel ik kan 4 GB gratis krijgen (Orange Thank You) bij men Arend tariefplan , telt dit dan ook mee als ik die 4GB verbruik voor die 100GB badge??

Groetjes,

KJ

Solution acceptée

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 6 ans

@Anonymous  elke data die u verbruikt telt mee in die 100 GB of u het gratis krijgt of dat het uit uw bundel gaat maakt niks uit. Zodra de 100 GB verbruikt is krijgt u die badge.

4.4K  messages

Hallo,

Dan zal ik zeker die 4GB extra nemen.

Groetjes,

KJ

Chef pisteur

• 

111  messages

Alles om het doel te bereiken 😊

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@NaughtyByNature  schreef:

Alles om het doel te bereiken 😊

Inderdaad, zo heb ik de laatste tijd al het een en ander hier gezien ....Smiley clignant de l'œil

Éclaireur expérimenté

• 

3  messages

Wat dan

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Sandym  schreef:

Wat dan

Als je de recente posts van de laatste twee weken naleest zul je dat wel zien. Tribers die de zotste dingen posten en oplossingen goedkeuren om toch maar snel veel badges te verdienen.

Employé Orange

• 

571  messages

il y a 6 ans

Hallo,

Ik had eens een vraag voor de mensen die hier ervaring mee hebben ( ik kan niet alles weten ) stel ik kan 4 GB gratis krijgen (Orange Thank You) bij men Arend tariefplan , telt dit dan ook mee als ik die 4GB verbruik voor die 100GB badge??

Groetjes,

KJ

Hallo @Anonymous,

Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen te valideren 🙂

Het helpt zeker de community ! 🙂

Groetjes,
Nelson 

Loading...