He hallo ik krijg mijn Orange tribe badges niet weet iemand hoe dit komt?
Welke badges bedoel je nu precies? Doordat alles hier "badge" noemt is er al wel eens verwarring.
Bedoel je de badges in je Orange klantenzone (of de app) in het Thank You programma?
Of bedoel je de badges die je hier op Tribe kan verdienen?
Voor nr 1: dat kan even duren. er zit wat vertraging op het systeem. Soms moet je wel eens wat aandringen bij de klantendienst (zoals ikzelf bvb) maar het komt uiteindelijk wel allemaal in orde.
Voor nr 2: dat gaat vrij snel. Een verdiende badge staat vrijwel onmiddellijk bijgeschreven in uw profiel.
Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
Welke badges bedoel je nu precies? Doordat alles hier "badge" noemt is er al wel eens verwarring.
Voor nr 1: dat kan even duren. er zit wat vertraging op het systeem. Soms moet je wel eens wat aandringen bij de klantendienst (zoals ikzelf bvb) maar het komt uiteindelijk wel allemaal in orde.
Voor nr 2: dat gaat vrij snel. Een verdiende badge staat vrijwel onmiddellijk bijgeschreven in uw profiel.
4
tworuss
Pisteur confirmé
•
7 messages
Bij de Orange app heb ik het probleem ook, na 2 dagen heb ik het gekregen dus gewoon een beetje geduld en het komt in orde!
1
Brax
Pisteur confirmé
•
7 messages
Inderdaad, ik heb in Juni mijn gsm bij Orange gekocht en nogsteeds die badge niet..
5
NelsonM
Employé Orange
•
571 messages
Hallo @Hondasteven,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
0
Evy_deconinck1
Pisteur expérimenté
•
18 messages
Hallo,
dit kan komen omdat je sommige dingen nog moet activeren, de badges van Orange Tribe komen pas na een paar dagen of soms weken.
0
esieglow
Apprenti pisteur
•
2 messages
Ik zit met het zelfde probleem
1
0