Profil de GlennMeeus

4 Messages

Trouwe klant sinds 20 jaar !

Zag net dat ik 19 jaar klant ben bij orange (mobistar).

Is er een speciale loyalty-badge ofzo als je 20 jaar klant bent?

Gewoon nieuwsgierig.

Solution acceptée

Super User

 • 

11.3K Messages

@GlennMeeus  heb eens ff gekeken en u ben dus een Dimant klant dus 10 jaar of meer. Daar hangt niet veel extra aan vast heb ik gezien dus verwacht er niet te veel van maar het zou een leuke attentie zijn als ze iets extra's doen voor klanten die al 15 of 20 jaar klant zijn.

4 Messages

Dat dacht ik ook.

Was gewoon maar uit nieuwsgierigheid en ondertussen misschien Orange op ideeen brengen 😉

Super User

 • 

7.2K Messages


@GlennMeeus  schreef:

Dat dacht ik ook.

Was gewoon maar uit nieuwsgierigheid en ondertussen misschien Orange op ideeen brengen 😉


Heel goed idee. En dat kun je doen door zelf een nieuw topic aan te maken in een van de categoriën. Doen wij ook, als we iets bedenken dat nuttig zou kunnen zijn voor Tribe en/of de Tribers, een topic aanmaken met als titel "Tip voor Orange ...."

12 Messages

Idd al 20 jaar klant. Niets extra ontvangen. 😥

12 Messages

Idd dat denk ik ook.

Heb het gevraagd/voorgesteld.

Momenteel nog niets. Maar het kan nog komen. 😊

210 Messages

@GlennMeeus @Sdc86 

20 jaar klant? Proficiat! 

Ideeën voor beloningen zijn welkom 🎁

Wie weet komt het in aanmerking.

Groetjes,

Mustafa

Grand Sage

 • 

4.2K Messages

Zag net dat ik 19 jaar klant ben bij orange (mobistar).

Is er een speciale loyalty-badge ofzo als je 20 jaar klant bent?

Gewoon nieuwsgierig.

Ugh @GlennMeeus,

Gefeliciteerd voor je getrouwheid ! Hopelijjk blijf je nog langer bij onze Orange-tribe 🙂

Je hebt inderdaad al de Diamond-badge, je krijgt dus elke week een gratis film-ticket en elke jaar een Restopass die geldig voor een jaar is.

Onze teams werken constant aan de ontwikkeling van onze producten en doen hun best om altijd verder te gaan. 

Totem's zonnegroeten,

Totem

Loading...