Pisteur confirmé
•
4 messages
Onmogelijk verbruik buiten bundel aangerekend
Na meerdere jaren klant te zijn bij Orange is nu plots veel verbruikt buiten m'n databundel.
Dit is nog nooit voorgekomen, de limiet is nog nooit bereikt geweest.
Volgens Tribe en vriendinnen van m'n moeder ben ik niet het enige slachtoffer hiervan.
Is er een algemene fout of dergelijke?
Volgens de telefonische klantendienst (die een hel is om te bereiken...) zou een dossier aangemaakt zijn om na te kijken wat gaande is en eventueel te compenseren.
Echter heb ik hier niets meer over gehoord, ook geen e-mail ter bevestiging ofzo.
Na de telefonische ervaring betwijfel ik ten zeerste dat er echt een dossier aangemaakt is.
Verder is 4G/5G zelfs niet beschikbaar geweest voor enkele weken wat absurd is, dit samenlopend met een extra aanrekening van iets meer als 60€.
Welke stappen kan ik nog ondernemen? het voelt alsof het niet serieus genomen word.
Aucune réponse!