Profil de Alcarazz

Apprenti pisteur

• 

5  messages

mercredi 25 décembre 2019 14:09

Cinematicket

Hallo

ik ben ondertussen 9 maanden klant bij Orange en ik vroeg me af op welke basis ik een volgend conematicket zal ontvangen.

ik heb na 3 maanden een cinematicket gekregen maar sindsdien geen meer.

alle antwoorden worden geapprecieerd 

Sage

• 

11K  messages

il y a 6 ans

@Alcarazz  Daarvoor zou je beste eens de klantendienst bellen. Ik heb wel elke drie maanden een ticket dus weet niet wat er fout loopt. Bel eens de 5000 en vraag het eens na want u heeft er wel recht op. 

Sage

• 

7.2K  messages

@Alcarazz 

Het antwoord is heel eenvoudig: het eerste jaar ontvang je één ticket.

Na 1 jaar elk semester, na 2 jaar elk trimester, enz ...

Lees de volledige info hier

EDIT: voor de cinema heb je de top bereikt na 5 jaar: elke week een ticket. Ga je nog verder, tot 10 jaar en meer, komt er van dan af elk jaar een RestoPass bij.

Employé Orange

• 

571  messages

il y a 5 ans

Hallo

ik ben ondertussen 9 maanden klant bij Orange en ik vroeg me af op welke basis ik een volgend conematicket zal ontvangen.

ik heb na 3 maanden een cinematicket gekregen maar sindsdien geen meer.

alle antwoorden worden geapprecieerd 

Hallo @Alcarazz,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 5 ans

Reeds opgelost?

Guerisseur expérimenté

• 

670  messages

@Aetos Helaas is dit bericht niet opgelost. Alleen de persoon die dit bericht heeft geplaatst, kan dat doen door een antwoord als oplossing te accepteren.  @Alcarazz 

Groetjes,

Superbonbon

Sage

• 

7.2K  messages

@Aetos 

Eigenlijk is het dus feitelijk wel opgelost, maar de topic starter heeft het antwoord nog niet als dusdanig gemarkeerd. Als je mijn antwoord hier iets hoger leest dan weet je hoe het in elkaar zit.

Ik heb even in zijn profiel gekeken en hij heeft na het plaatsen van die vraag geen enkele keer meer iets gepost, zelfs geen pluim gegeven aan iemand. Of hij nog komen lezen is kan ik niet zien, maar ik betwijfel het ....

Loading...