Frankster's profile

Beginnende scout

• 

2 Berichten

Data reload 15GB werkt niet

Ik heb een go light formule met 8GB data per maand. Ik ben momenteel in het buitenland (Alderney) en heb die 8GB opgebruikt. Daarom activeerde ik eergisteren de optie "data reload 15GB", maar hen ondertussen nog steeds geen enkele byte gekregen: in de app verschijnt bij mijn verbruik wel de gewone 8GB (gemarkeerd als opgebruikt), maar is er geen spoor van de 15GB. Wel staat er dat ik €20 out-of-bundle gebruikt heb.

Wat moet er gebeuren om die 15GB alsnog te kunnen gebruiken of om ze in de app te zien verschijnen?

BtW: bellen gaat ook niet, maar dat was al vanaf het ogenblik dat ik hier aankwam.

Beginnende scout

• 

2 Berichten

Hier hetzelfde probleem met de reload van 5 GB. Ook zichtbaar in verbruik buiten bundel, maar krijg geen data. Bellen lukt wel. Ik had nog drie dagen voor ik nieuwe data binnen m'n abonnement zou krijgen, maar had ze dringend nodig... Er stond dat dit normaal binnen het uur in orde zou zijn. Op deze manier is het wel geldverspilling ntl...

Beginnende scout

• 

2 Berichten

Ik heb eindelijk naar de klantendienst kunnen bellen en daar werd het direct opgelost. Ondertussen had ik ze natuurlijk niet echt meer nodig

Beginnende scout

• 

2 Berichten

Gezien ik ze niet gekregen heb en ook niet meer nodig heb, wil ik toch liefst dat ze het gewoon niet aanrekenen. Benieuwd of ze daar gehoor aan zullen geven...

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.4K Berichten

11.4K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User

•