1 message(s)
ik heb sinds juni Netflix bij mijn abonnement genomen. Vorige maand opgevallen dat dit dubbel aangerekend werd, 1x apart Netflix en 1x als verbruik buiten bundel. Gebeld en zouden het probleem oplossen, wa ik teveel betaald heb zou als korting vergoed worden. Eergister nieuwe factuur gekregen, nog steeds dubbel aan gerekend. Opnieuw gebeld, Netflix geblokkeerd maar geld terugkrijgen is moeilijk, maar meneer ik vind dat ik u goed geholpen heb verder geen commentaar. Ik moest naar Netflix bellen voor mijn geld terug te krijgen. Contact Netflix geen dubbele betalingen doorgekomen enkel maandelijks het juiste bedrag. Terug gebeld naar orange. Netflix opnieuw geblokkeerd want de collega's hadden het niet goed gedaan, opnieuw achter terugbetalen gevraagd, ja meneer dat is voor Netflix staat duidelijk in overeenkomst. Nu ik u toch aan de lijn heb heeft u al gedacht aan internet van orange te nemen want zo krijg je meer korting. Ik was razend, gewoon afgelegd, iemand idee wat ik hiermee kan doen. klantendienst doet niks
Question
•
mis à jour
83
0
0