Profil de YvesK

Pisteur expérimenté

• 

16  messages

De Rode Duivels EK begint : wanneer kan ik eindelijk Orange TV+Geluid naar m'n projector streamen ??

Nog steeds geen Orange PC app zag ik in een vorige topig die al een paar jaar is uitgesmeerd, mensen markeerden die als opgelost, maar is inderdaad nog niet opgelost, klanten blijven er naar vragen.

Is toch onhandig om van een telefoon beeld te swipen naar een projector om de Rode Duivels op bioscoopscherm te spelen en waarschijnlijk is er zelfs geen geluid dan...

Ik heb geen zin om voor een 2e decoder in mijn slaapkamer te betalen en die evt vast te maken aan mijn projector. Een maat werkt bij Telenet en zegt koop een kabel van pakweg 10 meter en zet zo je decoder in je slaapkamer als ze matchen spelen.

Lijkt allemaal omslachtig, lukt dit echt niet beeld & geluid van je Orange telefoon app te streamen naar een projector met bluetooth ? Is waarschijnlijk beveiligd met die copyright toestanden en beeld zou waarschijnlijk constant blijven haperen of blokkerig zijn. Ik heb ook chromecast in mijn projector ingebouwd.

Met een PC app zoals Yello-TV die ik vroeger had was dit wel mogelijk om beeld en geluid van mijn laptop te streamen als ik mij goed herinner...

Aucune réponse!
Loading...