3  messages

Vertraging ontvangst voicemailberichten

Ik heb al een hele tijd last van voicemailberichten die pas dagen of zelfs weken later plots in groep op mijn telefoon verschijnen - ik krijg er ook geen meldingen via sms over.

Ik heb mijn instellingen via 5555 gecontroleerd en zou er normaal gezien wel een melding voor moeten ontvangen via sms telkens iema d een bericht heeft ingesproken + mijn inbox zit niet vol want er zijn geen berichten opgeslagen.

Dit is heel vervelend en frustrerend - hoe kan ik dit oplossen?

Super User

• 

8.1K  messages

@Aura  een goedemiddag,

lees dit eens goed.

Klik op het blauwe woordje dit.

Succes. 

3  messages

@Josette, bedankt voor de info! Hoewel ik mijn voicemailberichten reeds visueel ontvang op mijn iPhone, was de optie blijkbaar nog niet aangevinkt in mijn Orange app. We zullen zien of deze wijziging het probleem zal oplossen...

Super User

• 

8.1K  messages

@Aura  bedankt voor je antwoord. 

3  messages

@Josette Nu bijna 4 maanden later ben ik er achter gekomen dat ik veel onbeluisterde voicemailberichten heb waarvoor ik geen meldingen heb ontvangen. Ik vermoed dat sinds de aanpassing van de instellingen in mijn app, nu ook de visuele weergave op mijn gsm werd uitgeschakeld.

Laat me gerust weten moest je een idee hebben van wat ik nog kan proberen om dit probleem op te lossen ☹️

Super User

• 

8.1K  messages

@Aura​ goedemiddag,

probeer dit eens?

Je kunt dit controleren en activeren in de Orange app,  door naar de instellingen te gaan.

Als dat niet werkt, kun je je telefoon opnieuw opstarten of de app opnieuw installeren.

Als het probleem blijft bestaan, kun je contact opnemen met de klantendienst van Orange. 

Telefoneer naar het nr 5000.

Succes.

Loading...