NickG's profile

Éclaireur novice

• 

2 Messages

Voicemail uitschakelen en visual voicemail

Als nieuwe abonnee bij Orange zijn mijn echtgenote en ik over het algemeen tevreden van ons nieuwe netwerk. We vinden het beiden echter bijzonder jammer dat Orange als enige Belgische operator niet de mogelijkheid heeft aan haar klanten om de voicemail volledig uit te schakelen. Ik las via dit forum een Orange moderator antwoorden dat VM nu eenmaal deel uitmaakt van de abonnementen en dus niet verwijderd kan worden. Raar, als men bedenkt dat alle andere operatoren dat wel kunnen.

Ook de Visual Voicemail, die op de website wordt aangeprezen als voicemail 2.0, is op mijn iOS 26 niet te activeren om onbekende redenen. 

Er is qua klantvriendelijkheid dus nog wat werk aan de winkel. Verder weinig klachten.

Chef guérisseur

• 

4.1K Messages

@NickG ik vind het ook zeer lastig om voicemail nog te hebben . Daar is inderdaad nog werk aan . 

Éclaireur novice

• 

2 Messages

@Tinneke2​ Bedankt Tinneke, blij dat we niet alleen zijn met onze frustratie. Verder best wel tevreden hoor, voor wat het waard is 🙂

Chef guérisseur

• 

4.1K Messages

Er zullen er wel nog zijn . Geloof mij maar . Vroeger kon je het veranderen en het instellen en nu gaat het niet meer . In sommige winkels zijn er weinig die er verstand van hebben op sommige vragen . ( zeker de jonge gastjes de beginnelingen) Maar verander toch ook niet . Ben tevreden voor de rest bij Orange . Ben er nu al 6 jaar en bijna 2 maand . Dus blijer kan ik niet zijn . Altijd goed geholpen in mijn streek . Klantenservice kan ik echt niet klagen en vriendelijk zijn ze bij ons ook . Zeker bij de gene die er al heel lang werken . En all s in het huis is netjes geplaatst .  Maar misschien komt daar allemaal nog verbetering in . Alles veranderd met de tijd . Hoop doet leven 😉

Meilleurs membres de la communauté

Voir plus
  • Super User

• 

11.4K Messages

11.4K

• Super User

• 

8.1K Messages

8.1K

• Super User

•