Dag @FrankO &@bpaw, De voicemail kan inderdaad niet volledig worden verwijderd van je abonnement of prepaidkaart, aangezien deze inbegrepen is in het aanbod. Maar je kan zeker de tips volgen die hier gedeeld werden.
Gaat je smartphone meteen over, waardoor je nooit de tijd hebt om op te nemen? Of rinkelt je telefoon veel te lang voor hij op voicemail springt? Pas dan de duur van je beltoon aan! Toets **61*5555**aantal seconden# in en druk op de beltoets. Je kan kiezen uit de volgende opties: 5, 10, 15, 20, 25 en 30 seconden.
Ik heb meerdere personen aan de lijn gehad bij Orange. De eerste 2 personen zieden me dat ze het in orde gingen brengen, doch tevergeefs. De volgende 2 zieden dat dit onmogelijk was bij Orange. 2 dagen geleden kloeg ik over mijn factuur die fout was. Deze dame heeft dat netjes rechtgezet. Op het einde van het gesprek vroeg ze me "kan ik nog iets voor u doen?" Ik zei ja en deed mijn beklag over het niet kunnen uitzetten van mijn voice-mail. Ze gaf mij de raad om het aan Google te vragen met vermelding van provider, abonnement, merk en type telefoon. En inderdaad ##004# bellen lukt. Probleem bij elke udate van Orange is mijn voice-mail terug aktief. Zeer spijtig dit dit niet permanent mogelijk is bij Orange.
Ik heb hetzelfde probleem met prepaid kaart. De voicemail zelf stond eerst uit. Maar doorschakel functies bij in gesprek of niet bereikbaar werden wel door geschakeld naar een voicemail service. Deze functies kreeg ik niet uitgeschakeld met ##21# of ##002#
ook volgende sms codes werkte niet
Onvoorwaardelijk doorschakelen uitschakelen: Toets ##21# en bel.
Doorschakelen bij geen antwoord uitschakelen: Toets ##61# en bel.
Doorschakelen bij in gesprek uitschakelen: Toets ##67# en bel.
Doorschakelen bij niet bereikbaar uitschakelen: Toets ##62# en bel.
Op google vond ik dat via 5555 je de voicemail kon instellen en uitzetten.
In het menu zelf kon ik de voicemail niet uitzetten. Toen dacht ik mss moet je hem eerst aanzetten om hem te kunne afzetten. Helaas voicemail aangezet maar geen manier om hem terug uit te krijgen.
Klantendienst dan maar gebeld. Die hebben de doorschakel functies uitgezet. En ze zeiden ook de voicemail. Volgende dag merkte ik echter dat de voicemail nog steeds aan stond. Doorschakelfuncties waren wel uit. Klantendienst opnieuw gebeld toen vertelden ze mij dat het niet mogelijk is om voicemail uit te schakelen op prepaid kaarten. Dus eerst stond het uit, je zet het zelf aan en dan kan het nooit meer uitgeschakeld worden. Wat een gekke wereld bij Orange.
Solution officielle
YousraB
Modérateur
•
257 Messages
Dag @FrankO & @bpaw, De voicemail kan inderdaad niet volledig worden verwijderd van je abonnement of prepaidkaart, aangezien deze inbegrepen is in het aanbod. Maar je kan zeker de tips volgen die hier gedeeld werden.
Groeten
0
0
Solution acceptée
Gregory
Super User
•
7.9K Messages
Denk niet dat dit kan
Enige wat je kunt doen is de duur van de beltoon aanpassen eer die overgaat naar de voicemail
https://www.orange.be/nl/blog/hoe-configureer-ik-mijn-voicemail-en-mijn-visual-voicemail
De duur van mijn beltoon aanpassen
Gaat je smartphone meteen over, waardoor je nooit de tijd hebt om op te nemen? Of rinkelt je telefoon veel te lang voor hij op voicemail springt? Pas dan de duur van je beltoon aan!
Toets **61*5555**aantal seconden# in en druk op de beltoets. Je kan kiezen uit de volgende opties: 5, 10, 15, 20, 25 en 30 seconden.
0
0
Josette
Super User
•
8.2K Messages
@FrankO goedenavond,
Je kan eens proberen in je klantenzone op de website via je abonnementinstellingen te gaan.
Daar naar de specifieke MMI-codes (zoals
##21#voor doorschakeling deactiveren) op je gsm gebruiken en de instructies volgen.Soms is het ook mogelijk om via de Telefoon-app de instellingen aan te passen.
Succes.
0
0
FrankO
2 Messages
Aan iedereen.
Ik heb meerdere personen aan de lijn gehad bij Orange. De eerste 2 personen zieden me dat ze het in orde gingen brengen, doch tevergeefs. De volgende 2 zieden dat dit onmogelijk was bij Orange. 2 dagen geleden kloeg ik over mijn factuur die fout was. Deze dame heeft dat netjes rechtgezet. Op het einde van het gesprek vroeg ze me "kan ik nog iets voor u doen?" Ik zei ja en deed mijn beklag over het niet kunnen uitzetten van mijn voice-mail. Ze gaf mij de raad om het aan Google te vragen met vermelding van provider, abonnement, merk en type telefoon. En inderdaad ##004# bellen lukt. Probleem bij elke udate van Orange is mijn voice-mail terug aktief. Zeer spijtig dit dit niet permanent mogelijk is bij Orange.
2