Apprenti pisteur
•
2 messages
Coyote registratie lukt niet
Hallo
ik heb sinds een week een arend abbonement ik heb de coyote app geinstaleerd via de mobiele data ik heb ook de 4g netwerk gebruikt om in te loggen maar hij blijft maar aangeven dat mijn nummer niet herkenbaar is in het systeem
iemand al ervaring mee gehad??
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 6 ans
@Red82 normaal gezien zou u de app zo moeten kunnen gebruiken na registratie van de app. Heeft u de app er al eens afgehaald en opnieuw er terug op geinstalleerd? Het kan een optie zijn dit te proberen. Wat u kan doen is eventueel eens via uw wifi netwerk proberen om uw gsm nummer te laten herkennen.
0
0
Red82
Apprenti pisteur
•
2 messages
il y a 6 ans
Ja ik heb de app opniew verwijderd en geinstalleerd en ook via wifi geprobeerd maar die zegt dat ik mijn wifi moet uit doen en als ik dat doe en ik klik op de “orange” logo om te registreren zegt ie dat dit nummer niet wordt herkend
3
0
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 6 ans
Ugh @Red82,
Door een update van deze app gisteren, ondervonden jullie identificatieproblemen met Coyote. Intussen zou normaliter alles opgelost zijn.
Is dat ook bij jullie het geval?
De Regenboog en de Vlinder zijn altijd in harmonie
🏹Totems Saluut 🏹
2
Huberto
Pisteur expérimenté
•
37 messages
il y a 6 ans
Bij mij werk Coyote toch niet. Ik heb de app al 3 keer opniew verwijderd en geinstalleerd en als ik met mobiele data aan (en wifi uit) klik op de “orange” logo om te registreren zegt die dat dit nummer niet wordt herkend.
Wat mag ik noch doen? Ik heb de klantendienst gebeld maar die zeggen gewoon dat ik moet Coyote opnieuw installeren...
6
0
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 5 ans
@Red82
Is je probleem inmiddels al opgelost?
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.
0
Sandra78
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
il y a 4 ans
Ik kan mij niet registreren via mijn pc met id kaart lezer. Had eerst abo vh werk en ze gingen dit op mijn naam zetten.
uren verder en kan niets , niet bellen niks....
1
0