Profil de Red82

Apprenti pisteur

• 

2  messages

dimanche 17 mars 2019 18:23

Coyote registratie lukt niet

Hallo

ik heb sinds een week een arend abbonement ik heb de coyote app geinstaleerd via de mobiele data ik heb ook de 4g netwerk gebruikt om in te loggen maar hij blijft maar aangeven dat mijn nummer niet herkenbaar is in het systeem

iemand al ervaring mee gehad??

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 6 ans

@Red82  normaal gezien zou u de app zo moeten kunnen gebruiken na registratie van de app. Heeft u de app er al eens afgehaald en opnieuw er terug op geinstalleerd? Het kan een optie zijn dit te proberen. Wat u kan doen is eventueel eens via uw wifi netwerk proberen om uw gsm nummer te laten herkennen.

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 6 ans

Ja ik heb de app opniew verwijderd en geinstalleerd en ook via wifi geprobeerd maar die zegt dat ik mijn wifi moet uit doen en als ik dat doe en ik klik op de “orange” logo om te registreren zegt ie dat dit nummer niet wordt herkend

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Red82  in dat geval zou ik eens met de klantendienst contact opnemen om het na te kijken. 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Red82 

Ik denk dat het een algemene storing is bij Coyote, want ook mijn account wordt niet meer herkend.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

En met niet meer herkend bedoel ik dus wel degelijk dat het een tijdlang wel goed gewerkt heeft.

Grand Sage

• 

4.1K  messages

il y a 6 ans

Hallo

ik heb sinds een week een arend abbonement ik heb de coyote app geinstaleerd via de mobiele data ik heb ook de 4g netwerk gebruikt om in te loggen maar hij blijft maar aangeven dat mijn nummer niet herkenbaar is in het systeem

iemand al ervaring mee gehad??

Ugh @Red82,

Door een update van deze app gisteren, ondervonden jullie identificatieproblemen met Coyote. Intussen zou normaliter alles opgelost zijn.

Is dat ook bij jullie het geval?

De Regenboog en de Vlinder zijn altijd in harmonie

🏹Totems Saluut 🏹

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Totem 

Affirmatief, hier alles weer OK Smiley heureux

Grand Sage

• 

4.1K  messages

Pisteur expérimenté

• 

37  messages

il y a 6 ans

Bij mij werk Coyote toch niet. Ik heb de app al 3 keer opniew verwijderd en geinstalleerd en als ik met mobiele data aan (en wifi uit) klik op de “orange” logo om te registreren zegt die dat dit nummer niet wordt herkend.

Wat mag ik noch doen? Ik heb de klantendienst gebeld maar die zeggen gewoon dat ik moet Coyote opnieuw installeren...

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Huberto 

Heb je een abonnement dat recht geeft op coyote?

Pisteur expérimenté

• 

37  messages

@Cdt24801  schreef:

@Huberto 

Heb je een abonnement dat recht geeft op coyote?

Ja, vroeger Koala abonnement en sinds gisteren Cheetah...

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Huberto 

Verwijder de app nog eens, herstart uw toestel eens, en probeer opnieuw.

Als uw nummer nog steeds niet herkend wordt als rechthebbende, de klantendienst opnieuw contacteren. Dan hebben zij hoogstwaarschijnlijk uw nummer niet (correct) doorgegeven aan Coyote.

Pisteur expérimenté

• 

37  messages

@Cdt24801  schreef:

@Huberto 

Verwijder de app nog eens, herstart uw toestel eens, en probeer opnieuw.

Als uw nummer nog steeds niet herkend wordt als rechthebbende, de klantendienst opnieuw contacteren. Dan hebben zij hoogstwaarschijnlijk uw nummer niet (correct) doorgegeven aan Coyote.

Ik heb de app verwijdert en opnieuw geinstaleerd meer dan 5 keer. Klaantendienst beveelt hetzelfde aan en  dan 24 uur wachten... Maar ik heb last van dit probleem voor meer dan paar dagen en deze methode werkt helemaal niet...

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Huberto 

En heb je de klantendienst van Coyote al eens geraadpleegd?

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@Red82 

Is je probleem inmiddels al opgelost?
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 4 ans

Ik kan mij niet registreren via mijn pc met id kaart lezer. Had eerst abo vh werk en ze gingen dit op mijn naam zetten.

uren verder en kan niets , niet bellen niks....

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Sandra78  

Heb je een mogelijkheid tot Facebook Messenger , heb je daar een account ? Dan eens via die weg een berichtje doen en vragen of alles in orde is gekomen. Misschien is er toch iets verkeerd gelopen waardoor je nu geen beschikbare diensten hebt. 

Loading...