Profil de Josette

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

mercredi 1 décembre 2021 04:17

De babbelhoek van de maand december

Dec.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

We beginnen aan de laatste maand van dit jaar.

Hou het allemaal veilig.

Solution acceptée

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  @Fabienne1 

Goedemorgen iedereen, ook aan de nieuwe binnenkomers en meelezers.

Midden van de week, en wat een weer

regen, wind zo hard. Dit is niet meer fijn.

Maar we gaan proberen er iets van te maken.

Fijne woensdag.

4.4K  messages

@Josette  goedemiddag, even een berichtje voor jou en Douglas zorg voor jullie allebei 💞 en ik hoop voor alles dat deze maand december een beetje beter zal zijn 🙏. Ik leef met je mee 💕.

goed einde van de dag voor jullie twee.

hartelijk en oprecht.

@Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 4 ans

@Josette Je hebt er weer iets moois van gemaakt en zie dat je er duidelijk bij gezet hebt ,dat vragen in de juiste rubriek moeten komen . 
Nu zal het geen wier war meer zijn hopelijk ! 

Mocht ik u een paar pluimen meer geven je kreeg ze direct.

En ja we houden het veilig !

tinneke2

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Tinneke2  ik zag ook dat je vanmorgen de weg kwijt was, hahahahaha.

Verzorg je.

Bedankt dat is met plezier gedaan.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette Maar heb ze terug gevonden even verstrooid ! Met al die mails . En het waren er veel !😂😂

graag gedaan en van uit mijn hart u gegund groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 4 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @heidi1 @Anonymous @Anonymous @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 en alle binnenkomers en medelezers …en nieuwelingen,

Goedemorgen ,

Hier ook hard wind en de rest ,boom omgevallen gelukkig niet op mijn auto . Dat had ik er echt niet meer bij kunnen hebben . Geen schade oef .

Blijf binnen want met zo’n weer stuur je je hond nog niet buiten . ..bij wijze van spreken hè !

Deuren kloppen hier voortdurend van de wind 💨. Pff .

Voel me iets beter maar moet nog voorzichtig zijn . 
fijne dag 

groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

48  messages

il y a 4 ans

Het is echt winterweer vandaag, fijne maand december iedereen! 😄

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen aan iedereen. 

Vandaag de helft van de week dus schiet weer op en ook weer een nieuwe maand. De tijd vliegt voorbij op deze manier. 

Nog twee dagen @Tinneke2 en @Josette dus het is echt gedaan na deze twee dagen. Net ook al gebeld geweest door de nieuwe team manager en al wat uitleg gekregen en dan maandag starten. 

Dus kijk er naar uit om te beginnen en de rest zullen we wel zien wat het gaat brengen. Iets nieuws ook iets nieuws leren en dat is de uitdaging.

Voor iedereen een fijne dag vandaag.

4.4K  messages

@patrick2  Bedankt, goedemiddag en vooral veel succes met de klus, je zal slagen 💪👍.

Fijne dag en tot snel 👋.

Met vriendelijke groeten.

@Anonymous ⚜️.

4.4K  messages

@Hippie1727  goedemiddag je hebt gelijk het is erg koud ❄️. en helaas is dit nog maar het begin!! Heerlijke decembermaand voor you 🎅 😀.

prachtige avond en moge je nacht zoet zijn 😉. Mijn Nederlands is ook koud "niet erg goed" 🤣.

@Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Hippie1727 @En we zijn er nog niet van af het wordt nog druiliger weer met veel regen . Weer moeten de mensen van de overstroming dat weer meemaken en zitten ze in de kou . Zo erg . 😢

Wat voor een maanden moeten ze nog meemaken . 
Hoop dat ze echt eens wat meer geluk hebben en een warm nest vinden . Dat ze blijven deze mensen helpen . 
groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

48  messages

@Tinneke2 @Anonymous 

Vandaag hebben we hier sneeuw, dat is ook mooi in de maand december! 

4.4K  messages

il y a 4 ans

Goedemiddag, @Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Fabienne1 @Hippie1727 @MustafaY @Heidi2 @Joery_dw  ook aan de nieuwe binnenkomers en meelezers.

ik hoop dat het goed gaat met u !!. En ja we zijn alweer in december🎅😀. Ik wens jullie allemaal een gelukkig einde van het jaar 🙄 uh nee ik ben dom 🤣 een ​​goed einde van de dag 👍.

Een fijne warme avond 🔥 en een zoete nacht 😀.

@Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous @patrick2 @Josette @Hippie1727 @Anonymous @Cdt24801 en de rest van van alle vrienden …..

@Anonymous Nu was je toch even in de war het is nog een hele maand .😀
Dat was zeker grappig bedoeld . 

Ik ga op tijd in mijn bed zoals ik al heel de week doe . 

Zodat ik vlug weer op de been ben om mijn zusje bij te staan . 
Want ze zal mijn steun meer dan ooit kunnen gebruiken . Dat geeft ze mij al verteld . 

En zal mij ook heel sterk moeten houden . 
Ze wil dan ook dat ik bij haar blijf . Maar vandaag was ze nog heel positief . 
Laat jullie zeker iets weten . Als ik de moed vind .

warme avond . 
groetjes tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  @Fabienne1 

Pfffffffffffffff mijn nicht en haar man, positief gisterenavond nog een oplossing

moeten zoeken voor de kinderen! Gelukt wij kunnen niemand in huis erbij nemen.

Nu kunnen ze alleen in hun huis rondlopen. De man zat al 3 dagen op de slaapkamer. 

Pfffffffffffffffff wat een gedoe met dat virus!

Maak er een fijne dag van. 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen iedereen. 

@Josette dat is wel erg hé dat ze ook met het virus genomen zijn. Hopelijk zijn ze er snel vanaf en een geluk dat de kinderen ergens heen kunnen. 

@Hippie1727 sneeuw en kou en zo zijn niks voor mij heb liever 25 graden en zon. 

Voor de rest is het donderdag vandaag dus het weekend staat om de hoek.

Vandaag nog wat werken en morgen en dan weekend en dan de nieuwe uitdaging. 

Wens iedereen een fijne dag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette jeetje nu ook dat nog . Het houd niet op met de vieze virus 🦠 

straks moeten we er allemaal aan geloven begin er echt schrik van te krijgen . 
Had een serieus rekening bij de apotheek amai zeg . Wordt duurder met de maand . 
Viel echt bijna achterover . Pff 

Hoop dat vlug in orde komt dat de kinderen weer vlug samen zijn met hun ouders .

groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 @Hou ook niet van de sneeuw en de kou brr . De zon dat is mijn vriendinnetje. 
Rij er ook niet graag door bah . 
Laatste werkdag morgen  yes en maandag begint het je nieuwe job ben echt benieuwd. 
fijne dag groetjes tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Tinneke2 @patrick2  heerlijk in de sneeuw.

Zo zuiver, frisse lucht.

In de zon baaaaaaaaah, zweetlucht zwoele lucht!

Jullie moeten immigreren! 

Zo eten zit erin even een frisse neus halen buiten.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette mijn zusje geeft gebeld heel slecht nieuws ,het is echt niet goed , kwaadaardig . Door de smerige Corona moet ze wachten omdat de klinieken vol liggen . Oneerlijk . 😢😢

ja misschien moeten we dat doen immigreren naar een warm land 

ga u laten heb even wat tijd nodig nu ! Veel plezier met je frisse lucht en wandeling 

tinneke2

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Tinneke2  heel veel sterkte ermee, ook voor je zus.

Ik ben me aan het opfokken!!!!! Die coronapas is maar weer eens

een bewijs dat hij géén **bleep** waard is.

Mijn nichtje en man, en nog anderen die ik ken, kunnen gewoon

overal naartoe die pas blijft geldig en laat zien dat ze oké zijn. Komaan zeg wat een geklooi.

Niet voor niks wordt iedereen besmet! 👹

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette  heb me vandaag ook al heel kwaad gemaakt op al die zich niet willen vaccineren . Dank u voor je lieve steun . 
we komen er zo nooit vanaf het is inderdaad een geklooi .😡

En zo gaan ze maar door met alles … 

tinneke2

4.4K  messages

il y a 4 ans

@Tinneke2 @Josette @Fabienne1 @patrick2 @Hippie1727 @Anonymous @Cdt24801 @MustafaY @Heidi2 ook aan de nieuwe binnenkomers en meelezers.

Goedenavond,

ik weet dat ik nieuw ben tussen jullie de vrienden 😶. maar vrienden Met wie we zijn aan het praten elke dag zijn in grote droefheid 😠 en ze hebben nodig Ja dat weet ik :"dit is niet de nieuwe 🙄 dit is niet de nieuwe Iets!!!!". maar het is niet erg en we moeten ze steunen!!!!oprecht, ik schrijf dit niet aan opgemerkt worden!!!!maar alleen dat deze mensen het verdienen 💕.

Mijn virtuele vrienden❣️

Goedenavond.

@Anonymous 🤜🤛⚜️.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@Tinneke2 daar ligt het niet alleen aan, hun systeem klopt niet!

Dadelijk boodschappen gaan doen voor mijn nicht.

Maak er een fijne veilige vrijdag van.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Hippie1727 @Anonymous @Anonymous en alle andere binnenkomers,

@Josette zo hebben ze het toch tegen mijn zus gezegd ,de klinieken liggen overvol operaties worden zelfs uitgesteld zelfs zeer dringende . **bleep** ook . Vind het echt niet kunnen ze kan er zelfs aan sterven . En ongevaccineerden gaan voor . Vind ik niet rechtvaardig . Ze geeft er niet om gevraagd. 
Oneerlijke praktijken van de regering . 
tinneke2

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Tinneke2  de ene legt op de andere, ze weten hetzelf niet meer!

Zo had nog snel verse wortelensoep gemaakt, in

waterflessen meegenomen. Hopelijk lusten ze deze.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette Dat zal wel wortelstelsels is dan ook heel lekker dat is heel lief van je . 
Neen het klopt ze weten het allemaal niet meer een echte warboel is het aan het worden . Ga nog wat rusten had een woelige nacht achter de rug heel de nacht wakker gelegen. Fijne dag verder .

tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen allemaal. 

@Tinneke2 veel sterkte met je zusje en een knuffel van mij voor jullie allebei. Ja blijkbaar moet je eerst het virus hebben wil je voor andere ziektes in aanmerking komen in de kliniek. Hoe belachelijk allemaal het klinkt en is pffffff. 

Hopelijk is en mag ze wel snel naar de kliniek toe hoor want dit gaat er over. Trouwens voor iedereen die iets anders heeft dan het virus. Echt ronduit belachelijk en niet fair naar de andere. 

@Josette hopelijk de boodschappen weer binnen voor je nichtje. 

Voor de rest is het vrijdag vandaag dus het weekend wacht voor de deur. Ga die starks dan ook verwelkomen en binnen laten maar eerst nog werken straks. 

Daarom ook aan iedereen een fijne dag vandaag.

4.4K  messages

@Tinneke2 het is walgelijk prioriteit voor niet-gevaccineerde mensen 😠 s... regering ! jij en je zus volgden de regels "vaccinatie !" en zodat het ziekenhuis weigert te proberen u te behandelen "om te opereren" aan uw zus en u 😠.

s... incompetente overheid en regels 🐷‼️.

Moed Tinneke en je zussen en je hele familie heel veel sterkte ❤️.

@Anonymous 🍀🌻⚜️.

4.4K  messages

il y a 4 ans

@Tinneke2 @Josette @Fabienne1 @patrick2 @Hippie1727 @bigMODDER @Cdt24801 @MustafaY @Heidi2 ook aan de nieuwe binnenkomers en meelezers.

Goedemorgen,

goede vrijdag allemaal als het kan 😀.

Binnenkort weekend en vooral, wees voorzichtig ⚜️.

@Anonymous ⚜️

4.4K  messages

il y a 4 ans

Bij deze wens ik iedereen fijn weekend toe.

Groeten,

bigM

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Voor jou ook een fijn weekend . Maak er het beste van en leef nu zoveel je kan . Echt doen hoor ! 
Groetjes tinneke2 

Want met mijn zusje gaat niet goed … 

4.4K  messages

Bedankt ook voor jou een uitstekend weekend 😀.

Met vriendelijke groeten 👋.

@Anonymous ...

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Jeetje, niets meer kunnen proeven lijkt me akelig. Mijn nicht heeft de soep half in

de vriezer gestoken schreef ze. Zodat ze nadien die proeven kon hahahaha.

Iedereen fijn weekend!

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Hippie1727 @Anonymous @Fabienne1 @david41 @MustafaY …en alle binnenkomers en medelezers en de rest die ik nog niet heb genoemd ,

Goedemorgen ,

@Josette Gelukkig bestaan er diepvriezer zodat ze het nadien kan lekker proeven van je goede soep .

Veel beterschap ❤️‍🩹 met je nichtje en haar man . 

@patrick2 Vrijdag was je laatste dag .Nu kan je weekend rustig beginnen en kan je even relaxen. Weg van de Pipo ha ha .Moet even kunnen lachen . 
Vandaag poetsen om mijn zinnen even te verzetten was en plas maar doe het nog wel rustig aan . 
Niets overhaast . Wat niet gedaan is kan wachten . 

voor iedereen een fijne Zaterdag. Hier is het even opgehouden met regenen  en windstil . 
groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen aan iedereen. 

@Anonymous ik wens jou ook een heel fijn weekend ! 

@Tinneke2 YES !!! gisteren de laatste gehad. Ja er zijn er wel een heleboel die het niet leuk en fijn vinden maar ja ik denk aan mij zelf hé. Zal zelf nog moeten werken en doen wat ik leuk vindt of denk leuk te gaan vinden. Dus je wel eindelijk weg van die Pipo daar heb ik dus echt geen boodschap meer aan. 

Maandag begin ik dus om 9 uur 😞 want dat is iets wat ik niet graag doe de ochtend. Maar het is normaal gezien voor een week voor de opleiding. 

@Josette hopelijk komt het in orde met je nichtje en natuurlijk met de soep hahahaha. 

Voor de rest wens ik iedereen een fijn weekend and keep kalm and keep it safe. 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Tinneke2  doe het maar rustig aan jij, zo vuil zal het niet zijn!

Ik heb vandaag pompoen met knolseldersoep gemaakt!

Dan mijn paprikasaus een grote ketel, in bakjes gedaan.

Kippenreepjes en fijne groenten gebakken dat onder de saus

in bakjes gedaan en volkoren rigationi afgekookt om

straks eronder te doen kunnen ze weer verder.

En wij ook hahahaha.

@patrick2 werd tijd dat je ook eens aan jezelf denkt!

Liefde is eerst aan jezelf denken, dan aan een ander moet ik

ook nog leren.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette 

Daar krijg ik toch goesting in als ik het zo lees op deze vroege ochtend 😛 

Als er wat over is mage je het door sturen hoor krijg de restjes wel op 😛 

Ja ik denk zeker aan mezelf heb lang genoeg gewacht en dingen gedaan. Maar nu niet meer ik wilde graag naar de bureau weg uit de hal en het is me gelukt.

Ga mijn eigen weg in en jammer wat ze willen en denken ik moet nog wat jaren werken en graag met plezier zoals ik dat nu ook al die tijd gedaan heb.

Want het is niet dat ik zonder plezier kwam werken integendeel zelfs. Maar soms is het eens tijd voor iets nieuws.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

Eerlijk @patrick2  hier is nooit iets over. Vreetzakjes  🤐

4.4K  messages

il y a 4 ans

@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER  @Hippie1727 @Joery_dw @Fabienne1 @david41 @MustafaY …en alle binnenkomers en medelezers en de rest die ik nog niet heb genoemd.

Goedenmiddag,

fijne dag en geniet van het weekend ook als het weer niet zo goed is  doe wat je wilt om je te plezieren 😀 maar vooral Bescherm jezelf 🛡⚔️.

@Josette @Tinneke2 een speciale kleine gedachte voor jou en je familie ❤️ en vooral lang leve de soep 🤗 van @Josette zij zal ons sturen een beetje voor iedereen per pakketpost 🙄😂.

vriendelijk aan iedereen ✌️.

@Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous @We gaan dat proberen . Fris gewassen .

lakens ververst en was en plas gedaan . 
nu even genieten met mijn hondje en wat aandacht geven want dat is ook belangrijk. 
Morgen ga ik eens op bezoek bij mijn ouders want mag weer eens buiten . 

Gaat al veel beter met mijn andere zus en haar gezin . Beetje strijk over nemen om haar te ontlasten van haar werk . 
. Met mijn ander zusje geeft ze toch wat meer hoop terug . 
Fijne dag en dank u voor je gedachte . 👌

groetjes tinneke2 

4.4K  messages

@Tinneke2  Wat leuk om te lezen wat je allemaal hebt gedaan of bijna alles "plas🤣".

heel goed ook om uit te gaan het zien van je ouders zal hen gelukkig maken en jij ook 👍.

Het is al een goed punt dat het beter gaat met je andere zus en haar familie 😀 en terwijl je het schrijft, dankzij de verbeterde gezondheid, het geeft je hoop, kracht en moed voor je andere zus die het echt nodig heeft !! jij en je familie zijn allemaal vechters 🤜🤛 ⚔️ Dus geef nooit op ✌️

Als ik mag omdat het het advies van een vriend is en geen bestelling mijn generaal 😂 ❣️.

bedankt Tinneke voor alles wat ik net heb gelezen "het is een plezier"👏 en op hetzelfde moment het gaat terug mijn moreel ook 😀💝.

Zie je snel dan 👋.

@Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Gaat wat beter met mij , aangezien ik wat beter nieuws kreeg . Nu hopen dat mijn huisarts ook eens opneemt . En mijn situatie eens deftig gaat uitleggen Maandag want wil ook wel eens weten wat de scan van mij ook eruit zag . Weet al een beetje ,dat het ook niet zo goed is . Maar voorlopig moet ik de pijn verdragen met zware pijnstillers. 
Maar momenteel komt mijn zusje nu op de eerste plaats en ga ik er voor haar zijn zoals ik haar al beloofd heb . Ook vandaag . 
Maar moreel zie ik het beter allemaal tot nu toe zitten . 
we kijken vooruit !

groetjes tinneke2 

4.4K  messages

@Tinneke2  Helaas weet ik dat jullie "allemaal kapot zijn" omdat je in de zomer viel🤐en ik hoop dat de dokter maandag demoraliseer jezelf niet  omdat je je zus probeert te volharden 👏respect maar u neemt sterke pijnstillers voor de pijn.!!!

Tinneke, zoals je zegt :"Maar momenteel komt mijn zusje nu op de eerste plaats en ga ik er voor haar zijn zoals ik haar al beloofd heb ❤️❣️". dus morgen, nog sterker zijn want je zult het echt weten wat zal er in de toekomst met je gebeuren?

Nu en ik weet het gemakkelijk om te zeggen moreel is "een beetje beter!?!?" dus we moeten uithouden 😶!!!!!

ik zal er altijd voor je zijn maar van ver en schriftelijk 😉💞❣️.

Moreel ‼️ 

en ik ga tot 19.30 uur + of - bij mijn moeder Dus ik zal te laat zijn, maar ik zal er zijn 😁 Tot snel 👍

@Anonymous 🌹⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous  . Hou je ook merel goed bij je moeder ook al is het niet altijd gemakkelijk ,.

Zal je ook zoveel mogelijk steunen waar ik kan ,ik weet dat je goed voor haar zorgt en dat je al bij haar bent zal haar ook zeer blij maken . Ze is nu thuis waar ze hoort en graag is ,dat is voor haar een grote zorg in haar hart dat weg valt . Want nergens beter dan thuis 🏠
Of is ze terug op de palliatieve zorg , misschien 🤔. En kan ze niet meer naar haar huisje . Zou wel heel droevig zijn . Ze blijft in mijn hartje ❤️ en denk zeker aan haar . 
Ik ga vandaag niet te laat slapen want wordt een drukke dag . En veel helpen bij mijn ouders en eens bij mijn zusje . 
Steun jou ook !

groetjes tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Ik ga straks bijlezen dit is me nu teveel.

Fijne zondag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Hippie1727 @Anonymous @Heidi2 @MustafaY ….

en alle binnenkomers en medelezers en nieuwelingen,

Goedemorgen,

@Josette je hebt wat langer geslapen zie ik of dat probeer je nu toch al . 

Ook ik ben al vroeg wakker , en het regent hier weer pijpenstelen. 

De vogeltjes hebben net hun winterenden gekregen nootjes en een huisje met andere lekkers . Nog een paar  vogel huisjes  vlug opgehangen zodat ze kunnen schuilen want ondertussen heb ik er al 6 meesjes bij .Brr het is echt koud . 

Vandaag een drukke dag zoals ik al heb vernoemd. 
Wordt voorzichtig zijn op de baan want hier en daar met al die plassen water en gladde wegen kan het slibberige zijn . 
Wees dus voorzichtig 

iedereen een fijne Zondag 

Doei 👋 

groetjes tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Tinneke2  euh niet echt! Was de soep aan het opzetten. 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen iedereen. 

@Josette lekker soep vandaag , hier ook weer soep voor vandaag. Geen verse maar dat drukt de pret niet. 

@Tinneke2 doe toch meer rustig want de duracel is precies weer opgeladen en volgende week zijn ze leeg. 

Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag vandaag. 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen iedereen. 

Het is erg vroeg op dit moment , niet mijn gewoonte @Josette @Tinneke2 

Het is maandag dus ik begin dan vandaag ook met mijn nieuwe functie en dus moet ik ook opgeleid worden. En daarom deze week de dag dienst en dus vandaar zo vroeg op. 

We gaan er naar uitkijken vandaag wat de dag brengt. Daarom ook aan iedereen een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Neen neen doe het rustig aan ben op tijd naar huis gegaan . Duracell batterij 🔋 is nog niet leeg hoor . Heb nog op tijd kunnen rusten , in de late namiddag . Juist nog een bezoekje gebracht bij mijn zusje want we hadden elkaar lang niet meer gezien . Het was een blij weerzien . 
En haar kinderen en man waren zeer blij dat ik eens bij hun op bezoek was. Dinsdag ga ik bij hen ga er zelf voor gaan  koken . Kan ze eens rustig aan doen . Tenslotte moet ze ook rusten . 
groetjes tinneke2 

Loading...